[Forum] Regler m.m.

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 68249
  • Start datum Start datum
[Forum] Regler m.m.
Häxjakt? Tycker du inte själv att det är lite märkligt att göra nya konton efter att du vill ha de gamla borttagna? Det tycker jag iallafall. Rätt jobbigt med.
Jag gjorde ju det endast för att få stopp på spekulationerna. Hade jag kunnat återöppna det förra istället hade jag ju gjort det.

Tillägg: Och det förra kontot avslutade jag ju vid årsskiftet 2020/21 och nästkommande konto registrerade jag ungefär en månad senare i januari/februari 2021 har jag för mig att det var. Så det var inte radera ett konto och sen omedelbart registrera ett nytt, som många kanske tror nu.

Dessutom har jag bidragit med en hel del hjälp både till frågeställare i trådar och även bakom kulisserna med div. rapporteringar genom åren. Men det är det väl ingen som bryr sig om.

Senast ändrad:
[Forum] Regler m.m.
Jag gjorde ju det endast för att få stopp på spekulationerna. Hade jag kunnat återöppna det förra istället hade jag ju gjort det.

Tillägg: Och det förra kontot avslutade jag ju vid årsskiftet 2020/21 och nästkommande konto registrerade jag ungefär en månad senare i januari/februari 2021 har jag för mig att det var. Så det var inte radera ett konto och sen omedelbart registrera ett nytt, som många kanske tror nu.

Dessutom har jag bidragit med en hel del hjälp både till frågeställare i trådar och även bakom kulisserna med div. rapporteringar genom åren. Men det är det väl ingen som bryr sig om.
Har någon överhuvudtaget sagt något dumt? Det har konstaterats, inget annat. Ingen har något emot dig.

[Forum] Regler m.m.
Ironi på nätet är svårt =). Jag har källaren full av cyklar och älskar dem alla. Dock förvirrad, den delen var korrekt åtminstone.
Oki, jag tränades en gång i tiden att bortse ifrån uppenbar ironi, och fan vet om det inte gjort mig lite korkad/naiv/ironireppelant.. .

Tillbaka
Topp