Styrlager

ejda

Medlem
Styrlager
Hej!
Är i färd med att leta delar till cykeln. Tanken är att byta ut alla svarta detaljer till silver men fastnar lite på styrlager, det verkar vara en riktig djungel. Nån som har så pass koll så det går att luska ut med infon som finns på hemsidan/bild?

Det bästa hade varit om det gick att luska ut styrlager utan att behöva montera ner befintligt. Nån som kan hjälpa mig?

Styrlager
Hej!
Är i färd med att leta delar till cykeln. Tanken är att byta ut alla svarta detaljer till silver men fastnar lite på styrlager, det verkar vara en riktig djungel. Nån som har så pass koll så det går att luska ut med infon som finns på hemsidan/bild?

Det bästa hade varit om det gick att luska ut styrlager utan att behöva montera ner befintligt. Nån som kan hjälpa mig?
Det är ett EC headset av något slag. Jag vet inte precis men jag kan ta några mått och kolla på min imorgon om det skulle hjälpa dig

Styrlager
Lacka eller anodiserat.
Två steg fram, ett bak. Var tvungen att känna lite mer på det. Testade att slipa lite på en dold del på handbromsen som verkar vara likadant material som det andra. Funkar fint, med rätt mängd sandpapper och tålamod kan der nog bli snyggt. Vinterprojekt möjligtvis. Men styrlagret. Det sitter nån slags svart plastring på det längst upp så det sket sig där. :/

Tillbaka
Topp