K
Kimi
Guest
Rätt Stickers till cykel
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Typ sån här info kan vara bra att ha med i trådstarten. Så slipper man låta som ett tjurigt barn som skjuter ner förslag som hjälpsamma medlemmar kommer med, fullständigt omedvetna om att du redan provat det alternativet :)Jag beställde där förut och det var pappersklisterlappar
Sånt hänger helt på vilken säljare du köper från och vilken annons. All info brukar stå där.Jag beställde där förut och det var pappersklisterlappar
Jag beställde för ett par månader sen till Judy. Har egentligen en nyare Judy men tycker de gamla dekalernas design e snyggare. Så jo slik har till judy.Jag kollade och det fanns inga till rockshox Judy..
Jo det där såg snyggt ut!Jag beställde för ett par månader sen till Judy. Har egentligen en nyare Judy men tycker de gamla dekalernas design e snyggare. Så jo slik har till judy.
Visa bilaga 511145
Grym kvalité och lättmonterade för en peng på under 200. Rekommenderas starkt. Jag kommer fortsätta köra deras dekaler när jag väljer nytt färgtema till nästa år.Jo det där såg snyggt ut!
RockShox Judy Decal Kit | Slik Graphics
Get your RockShox Judy Decal Kit at Slik Graphics. Customise yours today! Worldwide shipping and express delivery available.www.slikgraphics.com
Svenskt företag förövrigt vilket känns lite extra bra. ?