Få loss gaffeln

Räven14

Medlem
Få loss gaffeln
Hej, min första frågan här på forumet... Går bet på detta moment, har sökt på Youtube o nätet men har småbarn så jag har inte allt för mycket tid till att skrolla. Hur får jag loss framgaffeln på mitt vinter projekt? Se bild. Jag har försökt att slå med ett vedträ men till ingen nytta.

Bilagor

• IMG_20211029_213927.jpg
    IMG_20211029_213927.jpg
    358.8 KB · Besök: 142
Få loss gaffeln
Som jag skrev i trådstarten var det mitt första inlägg, och som ny medlem i forumet så ville jag bara göra allt rätt från början, så blev det ju inte.... Oj vad jag önskar att jag kunde radera den där frågan om hur man raderar inlägg. Nu går jag till historien som startaren en av den stora tramstråden om saker som sitter fast.

Få loss gaffeln
Som jag skrev i trådstarten var det mitt första inlägg, och som ny medlem i forumet så ville jag bara göra allt rätt från början, så blev det ju inte.... Oj vad jag önskar att jag kunde radera den där frågan om hur man raderar inlägg. Nu går jag till historien som startaren en av den stora tramstråden om saker som sitter fast.
Nej då. Lämna bara fråga och titel intakt så är detta snart långt borta.

Få loss gaffeln
Du kan alttid gå tillbaka och editera just det där med radera inlägg...

Få loss gaffeln
Äh ta det lugnt. Ingen bryr sig.

Få loss gaffeln
I mitt senaste inlägg, om att jag ångrade att jag frågade om hur man raderar inlägg, där hade jag tänkt att göra en smiley i slutet, det ångrar jag att jag inte gjorde? jag gillar lite trams och tycker detta är mycket underhållande. Jag har inte social media eller skriver något annan stans, det här va lite kul att få röda notiser igen, efter fyra års frånvaro av integration med random folk.

Få loss gaffeln
Du kan redigera dina inlägg i "..." menyn ned på vänstersidan. Det är dock trevligare att bara lägga till saker ock skriva "edit" om du hade glömd något. Att tar bort saker gör det svårt att följa tråden för nya läsare.

Tillbaka
Topp