Veritas79
Medlem
Ny gaffel, passar eller inte?
Hej, behöver råd, skulle denna gaffel
bikeshop.se
Passa till min
rockmachine.us
Tycker det ser ut att passa av det jag kan se? Men kanske saknar siffror jag borde jämföra också?
Ser även den nya gafflen bara klarar upp till 45mm däck medans gamla klarar 50mm. Jag kör 45mm nu, kan i värsta fall gå ner i storlek.
Ska ut på flermånaders bikepacking i januari och behöver eventuellt utrymme på gaffel. Anything TI cages tänkte jag, 3håls. Tittar på andra sätt att fästa Anything, har ett hål tillgängligt, men att ha 3 hål skulle kännas bäst.
1500kr för en ny gaffel känns ok om den passar.
Tack på förhand
Jonas
Bikeshop
Passa till min
GRAVELRIDE CRB 900
#INTRAILWETRUST 2020 collection with brand new Blizzard and Blizz enduro models, electric joyable bike e-Blizz and others is here! Check it right now!
Tycker det ser ut att passa av det jag kan se? Men kanske saknar siffror jag borde jämföra också?
Ser även den nya gafflen bara klarar upp till 45mm däck medans gamla klarar 50mm. Jag kör 45mm nu, kan i värsta fall gå ner i storlek.
Ska ut på flermånaders bikepacking i januari och behöver eventuellt utrymme på gaffel. Anything TI cages tänkte jag, 3håls. Tittar på andra sätt att fästa Anything, har ett hål tillgängligt, men att ha 3 hål skulle kännas bäst.
1500kr för en ny gaffel känns ok om den passar.
Tack på förhand
Jonas