Blockettråden 2

Blockettråden 2
269594420_4621318201295830_8856154809563806791_n.jpg

Säljer min distans/träningscykel som är special byggd och gjord för distans, träning och tävling. Inga växlar, smala däck och snabb. Den är enkel uppför och flyger fram på plan mark. Det är en unik cykel och du lär inte hitta en likadan.
https://www.facebook.com/marketplace/item/490998515661096/ Fille flirken är nog lite eljest.

Blockettråden 2

Vill han ens få sålt sina grejer? Eller är det partnern som sagt att "nu måste du rensa"...Och så gick det inte...??
Finns i lager här för 583,49 kr/st

Blockettråden 2
Blockettråden 2
Egentligen inget fel, men sadelstolpen och styret var som ett äta en måltid med lite spännande kryddning och eftersmak: Vad tycker jag om detta egentligen?

Säljer en cykel för 20tusen, men kan inte fota rätt sida. förihelvete.
Klart att den finns på Södermalm.

Blockettråden 2
Och jag som just skänkte bort en sådan. Sicken osis att jag inte kollade ebay och internationella forum innan jag bestämde mig för att göra det.

Ser det förresten inte ut som att det är ett långt vitt skrapmärke/skav på hela sadelstaget? Men skrapmärket kanske också är i absolut toppskick.

Blockettråden 2
Absolut. Samtidigt är det lite tråkigt att tvingas se dessa fantasiannonser cirkulera i månader:

”Splitternya bibs. Nypris 3500kr. Mitt pris 3000kr. Det finns en decimeterlång reva vid skrevet, men det går säkert att lösas av den händige” osv
Problemet jag ser med fantasipriserna är att säljarnas priser triggar varandra - ”titta, här ligger samma produkt för mycket mer pengar, då kan jag sätta samma pris”

När man sedan försöker lägga bud skickas länkar till eBay där någon lika fantasifull lagt ut en annons med samma produkt för ett högre fantasipris.

Blockettråden 2
Tror vi på rent mjöl i påsen här eller?

Nog en viss risk med den försäljningen, samma säljare har dessutom varit aktuell i tråden tidigare:

Blockettråden 2
Inte allt går att sälja med mördande reklam.
Åtminstone inte denna Factor O2, som var ute innan jul för 49' men annonsen drogs tillbaka.
Fälgbromsade värstinghojar verkar inte vara jättehett just nu.

Visa bilaga 531586
en bibel till säljtext men inte ett ord om delarna (ja förutom dom FANTASTISKA fäljbromsarna med bett i) trots att dom gått lös på runt en hundring

edit: såg nu spec på annonsen, miss av mig. men ändå, vilken jävla säljtext och återigen fotad på FEL sida....

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp