[OT] Byta till iPhone?

[OT] Byta till iPhone?
Jag hade lätt köpt en Sony bara för att få kombinationen bra kamera och 3,5 mm plugg. Om det inte varit för den knasigt långa skärmen, jag tycker egentligen att 16:9 är för avlångt, film ser jag på TVn. Och att mina senste 2 Sonys har gått sönder inom ett år.
Oj, mina ha hållit för brutalt våld mot dem. Jag krashade stenhårt från 2 m höjd i närmre 40 km/h, landade platt helkropp mot marken, luren låg mellan mig och grusvägen jag kraschade ner på, den böjdes, men hel, linskyddet sprack, men skärmen är hel, telefonen fungerar fint, böjd så det ser fånigt ut. :)

[OT] Byta till iPhone?
Oj, mina ha hållit för brutalt våld mot dem. Jag krashade stenhårt från 2 m höjd i närmre 40 km/h, landade platt helkropp mot marken, luren låg mellan mig och grusvägen jag kraschade ner på, den böjdes, men hel, linskyddet sprack, men skärmen är hel, telefonen fungerar fint, böjd så det ser fånigt ut. :)
Mina 2 Sonys fick mikroskopisk spricka i skärmen (båda) vilket gjorde att halva skärmen förlorade tryckkänslighet. Dvs telefonen var helt oanvändbar förutom till att ta bilder. Sprickan kom utan att nån speciell "olycka" skett. Men det var några år sen. Sony Z3.

[OT] Byta till iPhone?
och man kan till exempel dra slutsatser när man ser den extra tidsåtgången för 'äldre' människor att på android få fram kameran. eller sedan kolla in den tagna bilden. faktor 5 räcker inte.

Intressant. Jag gör likadant för att starta kamera och kolla bilder på båda systemen. Vad gör jag för fel?

[OT] Byta till iPhone?
Apples grejer är så extremt bra integrerade. Ju fler du har desto bättre. Det gör det värt det med (gamla) iPhones även till barnen, svinlätt att bara dela iCloud-lagring med hela familjen istället för att krångla med Dropbox eller olika Google-konton, skärntid funkar fint, och jag är helsåld på AirPods. Köper hellre färre och äldre grejer, men Apple, än att ha massa random skräp som inte lirar ihop och inte får uppgraderingar.

[OT] Byta till iPhone?
Om nån med tålamod vill ha iphone så finns det en till bra pris här hemma...

iphone.jpg

[OT] Byta till iPhone?
Vill inte starta ny tråd för det här men hur i hela x?¤&!!7 får man igång snabbstart om man har en bättre begagnad iphone som man vill ersätta sin sämre begagnade iphone med? Hittar en miljon beskrivningar på hur man gör med en ny lur...

[OT] Byta till iPhone?
Vill inte starta ny tråd för det här men hur i hela x?¤&!!7 får man igång snabbstart om man har en bättre begagnad iphone som man vill ersätta sin sämre begagnade iphone med? Hittar en miljon beskrivningar på hur man gör med en ny lur...
Nu gick det, var tvungen att lasta ner happy med ett skräpinlägg för att det skulle lossna...

Tillbaka
Topp