[OT] Byta till iPhone?
Jag har kört Android i ca 8 år, innan dess var det Phone, 3GS och frammåt. När jag gjorde bytet var Android bättre på många sätt som inte gäller längre: vattentät, utbytbart batteri, tillräckligt stor lagringsplats, bättre kamera utan att köpa svindyraste modell, bättre möjligheter att hindra FB mm att se precis allt, 3,5 mm uttag självklarhet, vettig batteritid. Plus att filhantering på iPhone var horribel med iTunes, lägga in egen ringsignal osv var knöligt.
Men saker har ändrats. Jag är ingen teleonnörd, men det som till sist fått mig att överväga iPhone är att man får fler funktioner i GoPro Quick, plus att man verkar ha lite bättre spionskydd. På negativa sidan är framförallt sladden, allt annat jag har är USB-C och Micro.
Nån som har bytt i närtid? Är det värt besväret? Jobbet kan tänka sig att ge mig en iPhone 12 eller en Samsung S21 om/när min Huawei P30 Pro ger upp, (fortfarande 2 dagars batteritid efter 2,5 år, svårslaget).
Men saker har ändrats. Jag är ingen teleonnörd, men det som till sist fått mig att överväga iPhone är att man får fler funktioner i GoPro Quick, plus att man verkar ha lite bättre spionskydd. På negativa sidan är framförallt sladden, allt annat jag har är USB-C och Micro.
Nån som har bytt i närtid? Är det värt besväret? Jobbet kan tänka sig att ge mig en iPhone 12 eller en Samsung S21 om/när min Huawei P30 Pro ger upp, (fortfarande 2 dagars batteritid efter 2,5 år, svårslaget).