Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Varför? Finns ju n/w bcd64 klingor att köpa.Tror tyvärr det blir nytt vevparti för dig för att kunna byta till en N/W.
Varför? Finns ju n/w bcd64 klingor att köpa.
Tycker att det ser ut som klingskruvar.Det ser ut som en ProWheel logotyp på den veven, och den ser ut att vara nitad.
Kan den stora klingan vara typ nitad mot armen och dina inringade skruvar håller bara i den lilla klingan?Tycker att det ser ut som klingskruvar.
Visa bilaga 533483
Svårt att avgöra utan att ha prylarna framför sig.Kan den stora klingan vara typ nitad mot armen och dina inringade skruvar håller bara i den lilla klingan?
Tycker att det ser ut som klingskruvar.
Visa bilaga 533483
Usch då. Då är det väl byte av vevparti som gäller då. Trist nu med dålig tillgång och höga priser.Dekoration skulle jag nog säga.
Stämmer, skruvarna på bilden håller den lilla klingan. Får plocka isär det och se om den stora går att byta. Tack för alla svar ????Kan den stora klingan vara typ nitad mot armen och dina inringade skruvar håller bara i den lilla klingan?
Har absolut ingen input i frågan som sådan utan undrar bara om inte din profilbild, Jon, är tagen på exakt samma ställe som min ? Snapphaneturen 2019, ravinbacken uppför. Ursäkta trådurspårningen ?Långsökt fulmeck kan ju vara att använda hålen (om de har rätt bcd, typ 64mm) att skruva fast en N/W-klinga i. Såga bort stora klingan utanför hålen. Detta förutsätter klart att du kan få till en ok kedjelinje.
Hehe absolut e det där, tycker t.o.m. jag kommer ihåg din tröja så vi cyklade nog tillsammans en bra bit. ?Har absolut ingen input i frågan som sådan utan undrar bara om inte din profilbild, Jon, är tagen på exakt samma ställe som min ? Snapphaneturen 2019, ravinbacken uppför. Ursäkta trådurspårningen ?
Ingen dum idé faktiskt, det borde fungera. Nya klingan hamnar nog ganska exakt mellan den stora o lilla kransen. Tack för tipset ??Långsökt fulmeck kan ju vara att använda hålen (om de har rätt bcd, typ 64mm) att skruva fast en N/W-klinga i. Såga bort stora klingan utanför hålen. Detta förutsätter klart att du kan få till en ok kedjelinje.