Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Köp den, lägg den på backen och hoppa på den så att säljaren ser det. Konstig idé att limma ihop skiten.
Nja "endast kraschad en eller ett par gånger, så i princip nyskick" är väl det officiella skicket på den där.hade säljaren bara fattat att använda fiberfix och inte superlim hade det ju varit nyskick enligt happy.
Jag med, tar lätt hela kostnaden om nån dessutom gör en kul kraschåbang-video med slägga/sprängämnen/eldkastare-typ.Bor någon i närheten kan jag vara med och swischa.
Vilket jävla spån.
Bättre att gör en klassisk melon-i-hjälm-släpps-från 1,5 meter-video. Lägga ut på nätet i utbildningssyfte.Jag med, tar lätt hela kostnaden om nån dessutom gör en kul kraschåbang-video med slägga/sprängämnen/eldkastare-typ.
Jag förundras mest över hur mycket besvär vissa gör sig för att få in 70:- i kassan. Helt obegripligt.Bortplockad nu. Hoppas det var pga att FB tagit bort den, eller ännu bättre att hon insåg hur knäppt det var, och att inte hon faktiskt lyckats lura på den på någon stackares barn.
EDIT: ä vad fan nu är den tillbaka igen. Bara gjort lite ändringar i den
Om det är obegripligt eller inte är ju vanskligt att uttala sig om utan insyn i kvinnans privatekonomi. 70 kr kanske är skillnaden mellan att äta idag och att inte äta idag.Jag förundras mest över hur mycket besvär vissa gör sig för att få in 70:- i kassan. Helt obegripligt.
Den enes död den andres bröd.70 spänn är väl rätt många folköl?
EDIT, eller mat på bordet i 1-2 dagar. Helt rätt
Om det är obegripligt eller inte är ju vanskligt att uttala sig om utan insyn i kvinnans privatekonomi. 70 kr kanske är skillnaden mellan att äta idag och att inte äta idag.
Sen håller jag med om att sälja en trasig hjälm är en ytterst tveksam handling.
Bortplockad nu. Hoppas det var pga att FB tagit bort den, eller ännu bättre att hon insåg hur knäppt det var, och att inte hon faktiskt lyckats lura på den på någon stackares barn.
EDIT: ä vad fan nu är den tillbaka igen. Bara gjort lite ändringar i den
Begagnade och ihoplimmade antar jag?Om man vill tar det säkrare kan man köpa tandpetare från samma säljaren för 30 kr.
Begagnade och ihoplimmade antar jag?
Jag tycker att den där tejpbiten ser väldigt officiell ut och sådär. Jag hade nog inte räknat innehållet mer än som hastigast.Det står "Obruten förpackning", men jag ser dock tandpetare i ett glas i backgrunden:
Visa bilaga 535279
Jag tycker att den där tejpbiten ser väldigt officiell ut och sådär. Jag hade nog inte räknat innehållet mer än som hastigast.
Det är väl det SMS-lån är till för?Om det är obegripligt eller inte är ju vanskligt att uttala sig om utan insyn i kvinnans privatekonomi. 70 kr kanske är skillnaden mellan att äta idag och att inte äta idag.
Sen håller jag med om att sälja en trasig hjälm är en ytterst tveksam handling.
Edit: ser det inte ut som en restaurangbild, nallat från förrådet? ?
Mm, men då måste jag ju först gissa rätt på nuvarande bild...Ja, gör det inte? Släng in i gissa bilden
993 tandpetare1000 tandpetare individuellt inpackade i plast
Hörni, börjar likna nån av flashbacks "nu garvar vi åt folk på nätet" trådar här nu. Kan ingen av skåningarna här köpa den här istället och förklara vad det är för nåt egentligen sen
![]()
Cykeltillbehör | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Cykeltillbehör enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Ja, det blev lite tramsigt kanske, lite oklart syftet med tråden dock?
Mjöd, det heter mjöd.Den enes död den andres bröd.
Den enes bröd den andres mjöd.Mjöd, det heter mjöd.
Ja, den ser verkligen "hyperlätt" ut.Hörni, börjar likna nån av flashbacks "nu garvar vi åt folk på nätet" trådar här nu. Kan ingen av skåningarna här köpa den här istället och förklara vad det är för nåt egentligen sen
![]()
Cykeltillbehör | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Cykeltillbehör enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Klart den är lätt. Den saknar ju bakhjul!Ja, den ser verkligen "hyperlätt" ut.
Man undrar ju. Sedan hade det nog varit smartare om han lagt ut ett kit istället för fem...Och för 4 tkr...?Fler felprisningar på amazon eller spons som gått snett?
Enligt profilen har hon jobbat som cykelreparatör i snart 20 år.Jag köpte nytt för 4200
Malinda dahlsson verkar leva på att plundra förråd...