Blockettråden 2

Blockettråden 2
Vansinne. Blir förbannad. Anmälde annonsen. Lär inte göra någon nytta (fanns inte ens någon kategori som direkt passade), men men kände mig tvungen.. Man ska ju fan inte använda en hjälm man slagit i med även om inte ens finns några synliga skador. Den där är ju totalt obrukbar.

Blockettråden 2
Bortplockad nu. Hoppas det var pga att FB tagit bort den, eller ännu bättre att hon insåg hur knäppt det var, och att inte hon faktiskt lyckats lura på den på någon stackares barn.

EDIT: ä vad fan nu är den tillbaka igen. Bara gjort lite ändringar i den

Senast ändrad:
Blockettråden 2
Bortplockad nu. Hoppas det var pga att FB tagit bort den, eller ännu bättre att hon insåg hur knäppt det var, och att inte hon faktiskt lyckats lura på den på någon stackares barn.

Jag förundras mest över hur mycket besvär vissa gör sig för att få in 70:- i kassan. Helt obegripligt.

Blockettråden 2
Jag förundras mest över hur mycket besvär vissa gör sig för att få in 70:- i kassan. Helt obegripligt.
Om det är obegripligt eller inte är ju vanskligt att uttala sig om utan insyn i kvinnans privatekonomi. 70 kr kanske är skillnaden mellan att äta idag och att inte äta idag.
Sen håller jag med om att sälja en trasig hjälm är en ytterst tveksam handling.

Blockettråden 2
Om det är obegripligt eller inte är ju vanskligt att uttala sig om utan insyn i kvinnans privatekonomi. 70 kr kanske är skillnaden mellan att äta idag och att inte äta idag.

I den här fallet verkar säljaren dock bor i ett fin hus och åka på semester där det finns palm.

Blockettråden 2

Jag ser den fortfarande.

Om man vill tar det säkrare kan man köpa tandpetare från samma säljaren för 30 kr.

Blockettråden 2
Begagnade och ihoplimmade antar jag?

Det står "Obruten förpackning", men jag ser dock tandpetare i ett glas i backgrunden:

260619336_6828337410575016_8166569843114218139_n.jpg

Blockettråden 2
1000 tandpetare individuellt inpackade i plast, finns väl mer på restauranger och dyl?
Edit: ser det inte ut som en restaurangbild, nallat från förrådet? ?

Senast redigerad av en moderator:
Blockettråden 2
Det är väl det SMS-lån är till för?

Nej, men det är klart att jag inte har en aning om vilken budget hon lever på. Skulle hon bara vara villig att slänga hjälmen så skulle jag kunna swisha 70:- till henne, men jag litar inte riktigt på att hon håller sin del av avtalet.

Blockettråden 2
Hörni, börjar likna nån av flashbacks "nu garvar vi åt folk på nätet" trådar här nu. Kan ingen av skåningarna här köpa den här istället och förklara vad det är för nåt egentligen sen

Blockettråden 2
Hörni, börjar likna nån av flashbacks "nu garvar vi åt folk på nätet" trådar här nu. Kan ingen av skåningarna här köpa den här istället och förklara vad det är för nåt egentligen sen

Det är väl klart från beskrivningen? Det är en cykel för att tävla med!

Blockettråden 2

Ja, den ser verkligen "hyperlätt" ut.

Blockettråden 2
Blockettråden 2

Är det här en rimlig prissättning, tycker ni? Jag har ingen aning - det är en uppriktig och genuin undran. (Om det är det, är det kanske värt att damma av mina egna och förflytta dom från bra-att-ha-lådan till k&s.)

Tillbaka
Topp