IM
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Det är ju bara en intressekoll (av naturliga skäl).
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju bara en intressekoll (av naturliga skäl).
Intressekoll verkar vara ett sätt för vissa att sätta orealistiskt höga priser. Annars ingen skillnad mot en vanlig annons.Det är ju bara en intressekoll (av naturliga skäl).
En mer korrekt bild också...
Jag såg den första annonsen och tänkte att här har någon chansen att göra sig en hacka. Så blev det också.
Ja, va säger ni?
Ser obekväm ut.Ja, va säger ni?
Inklusive trainer, pedaler och skor. Fynd är kanske fel ord, men jag håller helt med dig.Plötsligt händer det!
En i mitt tycke realistiskt prissatt cykel på blocket:
Ärhandumihuvet ?6000kr för Monarken är med Happyrabatt!
På blocket kostar den 9000kr.
Nu vet man ju inte skicket på hojen över lag och vad det är för komponentgrupp men 3900 för det där paketet skulle väl jag ändå kalla för fynd. Är allt i sin ordning så räcker den cykeln till mycket kul och då är priset kaaanske lite i underkant. Jag hade kunnat tänka mig 4900:- utan att tycka det var orimligt oxå.Inklusive trainer, pedaler och skor. Fynd är kanske fel ord, men jag håller helt med dig.
Mittåt
Jag läste pjäxor för dryga 30 k, vilket jag tyckte var i överkant......Och här har vi en Happykorrekt barncykel i form av XXL:s helstela 24 tummare för 1500 kr i Linköping:
"typ max 40 mil kanske hälften"
Specialized Nakamura?
"typ max 40 mil kanske hälften"
"Köptes 2017 kanske 2018"
Inte mycket koll där ?
Kanske så lite koll att det i själva verket finns två cyklar, en Nakamura från 2017 som gått max 40 mil, å så en Specialized från 2018 som gått kanske hälften så mycket?"typ max 40 mil kanske hälften"
"Köptes 2017 kanske 2018"
Inte mycket koll där ?
Kortare leveranstid? :p46 500:- ny på YT
![]()
48 000:- beg på Happy
![]()
Säljes: YT Core 3 / " L
Går åt tankar att bytta min YT Core 3 2021 modellen som är i ny skick fick den i Januari i år k&ohappyride.se
Finns säkert något mervärde i att betala dyrare för beg men jag kommer inte på något...
Ja och om inte gamla bromsarna ingår är ju 5000 i skillnad mellan Code och Saint också lite saftigt...46 500:- ny på YT
![]()
48 000:- beg på Happy
![]()
Säljes: YT Core 3 / " L
Går åt tankar att bytta min YT Core 3 2021 modellen som är i ny skick fick den i Januari i år k&ohappyride.se
Finns säkert något mervärde i att betala dyrare för beg men jag kommer inte på något...
Kortare leveranstid? :p
Ja och om inte gamla bromsarna ingår är ju 5000 i skillnad mellan Code och Saint också lite saftigt...
Och nog får man 2000:- för ett par beg Code=2000:- i skillnad...Jepp, saint kostar 4000:- i bundle-pack hos Tysken
Återigen en fellow PCS-medlem som letat sig in på happys k&s? ?“Svensksålda” är det ett annat sätt att säga att man tar 2500 kr mer än hos nytt hos tysken? Är patriotism verkligen värt 2500kr och ingen konsumentköplag?
Okej..?Rätt intressant cykel här. Fastnade för den för att en Trek 1.5 anno 2013 i samma kulör var min första roadbike.
Visa bilaga 550704
Visa bilaga 550705
edit: kass grammatik
Okej..?
Hur säker är du på det?
Det är på blocket. Och "Bikers Sweden" är väl den där lite halvt tveksamma aktören som figurerat flitigt i den här tråden?Om det är kinahjul så känns det ju som en utmärkt anledning för happy att stänga av den "butiken" från det här forumet
Skrev till honom. Frågade vad anledningen var till det låga priset. Han svarar att han kommer höja priset igen efter en vecka om de inte blir sålda.? Får se om han svarar på om det finns kvitto.
Anmäl på blocket som försäljning av piratkopia. Jag brukar anmäla den där annonsören när det är rena lögner.Skrev till honom. Frågade vad anledningen var till det låga priset. Han svarar att han kommer höja priset igen efter en vecka om de inte blir sålda.? Får se om han svarar på om det finns kvitto.
Edit. Här är svaret på sista frågan: ”Jag säljer cyklar. Inget kvitto. Sök på Kullavik så ser du våra annonser. Dessa satt på en cykel som jag sen sålde med alu hjul”.
100% säker... roval har centerlock.Hur säker är du på det?
Om det är kinahjul så känns det ju som en utmärkt anledning för happy att stänga av den "butiken" från det här forumet