[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Men vad f.... bild är ju sååå viktigt ju ?Avslutade påsken med en Pumpviken till en porchetta. Glömde ta bild…
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men vad f.... bild är ju sååå viktigt ju ?Avslutade påsken med en Pumpviken till en porchetta. Glömde ta bild…
Vad heter denna skönhet
| Omnipollo | |
| Barrel Aged Mammut Coconut Vanilla Hazelnut Imperial Stout 109kr på systemet ? |
Köpte bl a den i De Halve Maan-låda. Tycker egentligen bara det är Straffe Hendrik från från lådan som är riktigt bra.Plötsligt händer det! "Hittar" öl på bolaget som man inte checkat in tidigare! ??
Visa bilaga 551549
Köpte bl a den i De Halve Maan-låda. Tycker egentligen bara det är Straffe Hendrik från från lådan som är riktigt bra.
Visa bilaga 551649
Ja, hmm, nån IPA i solen när det mekas.
Varför?Av med skärmar !!!
Den är jävligt fin, den…Visa bilaga 552231
APA nornclone
Då måste den ju vara helt fantastisk... ?
Ja, denna kunde man ju dricka utan att att det kändes som man hade slickat en nytjärad båt som stått i rökrum hela sitt "liv". ;)Då måste den ju vara helt fantastisk... ?
Jaha... kanske inte riktigt vad jag hoppades på då..?Ja, denna kunde man ju dricka utan att att det kändes som man hade slickat en nytjärad båt som stått i rökrum hela sitt "liv". ;)
haha exakt ett sånt där glas har jag i mitt ägo, skulle kunna vara så att en kompis kan ha fått med sig den får en känd ölbar i Stockholm och lämnat den i min lägenhet :D Vart har du fått ditt glas ifrån? :DSäkert kort efter en underbar dag. Njuter efter en heldagscykling i kortbyxor och kortärmat. Visa bilaga 550561
Det är bra med sällskap när man surar.Tur att man hade en öl att sura med iaf
Det hade jag som tur var också ??Det är bra med sällskap när man surar.
Har också ett LaChouffe-glas, som jag inte köpt, fått av lill-brorsan som jobbade i krogsvängen ett tag. =)haha exakt ett sånt där glas har jag i mitt ägo, skulle kunna vara så att en kompis kan ha fått med sig den får en känd ölbar i Stockholm och lämnat den i min lägenhet :D Vart har du fått ditt glas ifrån? :D
Jag har 4 LaChouffe-glas. Det ingick ett glas per dubbelpack 75cl LaChouffe jag köpte dem i Belgien för några år sedan.haha exakt ett sånt där glas har jag i mitt ägo, skulle kunna vara så att en kompis kan ha fått med sig den får en känd ölbar i Stockholm och lämnat den i min lägenhet :D Vart har du fått ditt glas ifrån? :D
Hehee, ska lägga en flaska på hyllan ett par år.. :)Jag har 4 LaChouffe-glas. Det ingick ett glas per dubbelpack 75cl LaChouffe jag köpte dem i Belgien för några år sedan.
F.ö. så hade min LSB (LocalSystemBolag) 6 st Innis&Gunn Laphroaig-edition på hyllan. Jag köpte alla.