Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var det inte vad som prototypades på MvDPs cykel förra året ? ?På tal om sänkstolpe så väntar jag fortfarande på elektroniskt ställbar styrbredd där det går att justera till bredare på kullersten och smalare vid utförsåkning.
www.cyclingnews.com
Trodde jag ?Nu blir det åka av ????
Kanske fel tråd men...Sudden: "Du ser ju själv hur jävla glad han är va"
Remco kan köra på platten...
Är det billigt du är ute efter måste jag nämna http://cyclingtorrents.nl/Jag gissar att GCN blir billigare, det var iaf slutsatsen i MTB-tråden om jag minns rätt.
Edit: verkar kosta 399kr för 1 år just nu.
Är det där ett helt lagligt alternativ till t.ex. GCN+?Är det billigt du är ute efter måste jag nämna
Där finns allt och jag bryr mig inte om svenska kommentatorer, som möjligen kan väga över för somliga.
Härligt att vårklassikerna är på gång. Jag hade redan fått abstinens efter årets fantastiska Cx-säsong.
Som det ser ut i min GCN+ app just nu:Kan någon lägga upp ett schema? Och är det fortfarande Discovery+ mellanabonnemang som är mest prisvärt (pga att Eurosport ingår linjärt men med eftersändningsfunktion)?
Jag gissar att GCN blir billigare, det var iaf slutsatsen i MTB-tråden om jag minns rätt.
Edit: verkar kosta 399kr för 1 år just nu.
Var hittade du det priset?
509kr står det när jag kollar i GCN-appen
Kan någon lägga upp ett schema? Och är det fortfarande Discovery+ mellanabonnemang som är mest prisvärt (pga att Eurosport ingår linjärt men med eftersändningsfunktion)?
inrng.com
Google tar inte det (om de inte ändrat nyss). Apple gör det, och blir stämda av halva techvärlden.Om du köper i appen tar väl Apple/Google 30% av transaktionen. De brukar inte gilla att man kan köpa saker utanför appen så discovery har väl nåt speciellt avtal för det där...
Ah, google verkar ta 15% nu för prenumerationer. Var 30% rakt över brädet för ett par år sedan.Google tar inte det (om de inte ändrat nyss). Apple gör det, och blir stämda av halva techvärlden.
399kr är för ny kund, är man redan trogen kund så får man vackert betala 509kr.
Jo, det känns ganska ovärt att fortsätta vara kund med samma abonnemang för 111kr mer än att starta ett nytt... Om de nu inte har försökt lägga in tekniska spärrar eller så mot det. Inget du märkt ännu?Ah, google verkar ta 15% nu för prenumerationer. Var 30% rakt över brädet för ett par år sedan.
Jag är dock återkommande kund och får betala 399 så det är jag nöjd med =)
Det borde finnas ett Ronde van Småland eller Jönköping-Tranås-Jönköping, typ. :)Nåt som är slående är hur många av landsvägsloppen som går mellan två orter, det borde vi ha fler i Sverige också! Jag tänker mig Vallåkra-Båstad, Luleå-Skellefteå eller kanske Vårgårda-Lysekil-Vårgårda skulle kunna bli framtida klassiker :)