Ramjig ,garage å skit
Allt äldre än 1992? Fungerande och besiktigad?Ingen som har nån veteranbil l att sälja till mig.......Visa bilaga 531619
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Allt äldre än 1992? Fungerande och besiktigad?Ingen som har nån veteranbil l att sälja till mig.......Visa bilaga 531619
Japp det funkar men helst nåt äldre. Bild köpa en fin bubbla imorgon när man är ledig men den blev såld igår så det kan jag tyvärr inte med...Men ingen för fint får inte plats i garaget...Allt äldre än 1992? Fungerande och besiktigad?
PEM-slang är det nya svarta. ?Mage suger på cyklar om man gillar hoppa stenar...Visa bilaga 534103
Så jag fick en bit slang av polaren. Svarvade spår till kattstryparna. Så nu borde det hålla fint?Visa bilaga 534104
Du skulle komplettera med en liten glidplåt som är underst men som greppar i de tre buntbanden vid magen.Mage suger på cyklar om man gillar hoppa stenar...Visa bilaga 534103
Så jag fick en bit slang av polaren. Svarvade spår till kattstryparna. Så nu borde det hålla fint?Visa bilaga 534104
Kanske men de är försänkta jag svarvade spår i plasten för de så testar så först?Du skulle komplettera med en liten glidplåt som är underst men som greppar i de tre buntbanden vid magen.
Det ser bra ut:)Nu vet jag inte riktigt vad jag håller på med...Visa bilaga 534957
Nej nej antigen kom den för kort eller körde in med cykeln på taket i nånting. Den är lätt utrejkad?En otrasig ram? ?
Ser rätt hucksäkert ut!
Nä blir nånting konstigt?Blir det en bröt ht eller?
Så nu har jag fått liv i en gammal vespa som varit i delar över 40 år.
Å så kom gaffeln idag. Nån som har ett 100*15 framhjul minst 40 brett eller ett 28 nav?Visa bilaga 552221Visa bilaga 552222
Tack det är till ht bygget å kommer från stooge?Häftig gaffel! Var är den från och vad ska den på?
Klart en favoritträd det här!
Blir det helstelt och single speed?Idag har jag å Janne passat in nya gaffeln. Fick svarva lite osv. Men det blev bra?Visa bilaga 552431Visa bilaga 552432Visa bilaga 552433
Flaskhållaren ??
Håll dig på vägen i år ?Ny leksak köpte en vecka efter jag brutit handleden i höstas så första provturen?Visa bilaga 552583
Ja fast med denna hade jag nog klarat av det hoppet?Håll dig på vägen i år ?
Visst är den rolig?Ny leksak köpte en vecka efter jag brutit handleden i höstas så första provturen?Visa bilaga 552583
Japp å jävligt annorlunda mot vad jag är van vid var ju ca 14 år sen jag hade KTM leksaken :)Visst är den rolig?
Svarvade om ett boost nav till 100 mm. Nu passar det gaffeln. Men tips om breda 28 hål fälgar mottages i 29"
Lite lurig svarvning var det allt idag?Visa bilaga 552905Visa bilaga 552906Visa bilaga 552907Visa bilaga 552908
Snyggt! Men går oket fritt från ekrarna nu tror du?Svarvade om ett boost nav till 100 mm. Nu passar det gaffeln. Men tips om breda 28 hål fälgar mottages i 29"
Lite lurig svarvning var det allt idag?Visa bilaga 552905Visa bilaga 552906Visa bilaga 552907Visa bilaga 552908