Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stå på vems knä?Hur då??
Jag slår vad om att det här är ett missförstånd. Kan någon nagelfara det hela och ge en fingervisning?Stå på vems knä?
Idag är det kristi himmelsfärds dag. Självklart lagar jag Flygande Jacob. Familjen är inte imponerad, inte ens efter 5 gången jag förklarar hur kul det är.
Win. Ny tradition uppfunnen.
Man vet knappt var man skall börja, men antar att designern var förtjust i att ta sig en sup och således var apfull när han designade en så apful pump.Hittade inte en tråd för "pubertal spritromantik", men andan i den här tråden håller ibland ungefär samma kvalitet ?
Jamen, det var väl ett fint bidrag från dig!Hittade inte en tråd för "pubertal spritromantik",
Vegan-diss med, klart extra pappa-poäng ?
Det var en gång en äng. Det var grönt. På ängen alltså.
På vintern snöade det. Det var vitt sen.
Det var en man som målade sitt hus och det var vitsen.
Klagar inte, bara konstaterar att vi är tillbaka på ruta (sida) ett i tråden ?Sen målade han kantlinjer på en fotbollsplan och det var vitsen -- poängen.
Ja det är väl en huvudkomponent i pappahumor att man upprepar sina egna och andras dåliga skämt för sjutiielfte gången?Om pappor skall kunna vara pappor även i framtiden måste man väl få återanvända? Så många tråkiga skämt finns det ju ändå inte.
Det ingår i föräldraskapet att få hämnas på sina oskyldiga barn genom att återberätta sunkiga gamla skämt precis som våra pappor en gång gjorde mot oss!Ja det är väl en huvudkomponent i pappahumor att man upprepar sina egna och andras dåliga skämt för sjutiielfte gången?
Tycker ni är helt fel ute när ni kallar det hämnd. En gedigen och kärleksfull uppfostran skulle jag kalla det! ?En sorts pay-it-forward-hämnd alltså.
Samt att man för ett kulturarv vidare till nästa generation.Tycker ni är helt fel ute när ni kallar det hämnd. En gedigen och kärleksfull uppfostran skulle jag kalla det! ?
Exakt!Samt att man för ett kulturarv vidare till nästa generation.
Samtidigt som det är bra med en plats till skämt för framtida bruk... vårt eget kullager liksom.Såna här trådar är ju kul, men undrar om det inte finns för många av dom...
Risken är ju att hela happyride förvandlas till en drivsida.
Då kanske vi slipper NDS-bilder i framtiden...Såna här trådar är ju kul, men undrar om det inte finns för många av dom...
Risken är ju att hela happyride förvandlas till en drivsida.
Nu har jag visserligen inte läst tråden "Racercykel med styre för mer ergonomisk sittställning?", men jag är förvånad att den är så lång. Känns rätt självklart att sittställningen blir mer ergonomisk med styre än utan.
Dvs att använda ett styre för att hitta en racercykel. Som med en slagruta.Det är en av de få långa trådar jag aldrig har tittat i. Kanske handlar den om att hitta en racercykel med styre, som är svårt då?
Dvs att använda ett styre för att hitta en racercykel. Som med en slagruta.
Kanske en felöversättning till svenska från engelska rod = stav?Då lärde jag mig en ny svenskt ord. Konstigt att det finns "ruta" i namnet. Liknar dock "roede" i nederländska översättningen wichelroede. Hittade inte på Wiktionary om ruta och roede har samma källan.
Kanske en felöversättning till svenska från engelska rod = stav?