PJF
Aktiv medlem
Ramjig ,garage å skit
Vad har du får stål i bryggan?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du får stål i bryggan?
Jag har glömt...det var nåt bra jag köpte till det?Vad har du får stål i bryggan?
Misstänkte det. Ska man sno ideer, så får man ju se upp med materialvalet också.Jag har glömt...det var nåt bra jag köpte till det?
Snygg tröja :)Fick regskylten idag så har varit ute å kört i 1,5 timmar?Visa bilaga 554325
En sån där kompakt växelgrupp.Edit
Fel tråd?
Du ser väl att den flyttar pluntan bättre än en västWow! Fet! Men vad har den för användningsområde?:)
Får ju plats med 0,5 l sprit vad kan gå fel?Wow! Fet! Men vad har den för användningsområde?:)
Jag har testat en sån fast I stål. Typ vinggligaste skit jag kört. Men folk verkar gilla de...![]()
Review: Stanton Switch9er FS Ti-Carbon: A Mixed Material Machine - Pinkbike
Stanton combines a titanium front triangle with a carbon fiber rear-end on their latest trail bike, but it took some tinkering for Seb to get the most out of it.www.pinkbike.com
Bakre i kol.... de borde kanske skicka lite royalty.. Fast det kanske inte är nåt nytt?
Vad är felet? Sving konstruktionen ser ut som det skulle gå att svetsa i Peru. Är det svingen som är problemet?Jag har testat en sån fast I stål. Typ vinggligaste skit jag kört. Men folk verkar gilla de...
Tror att det var hela pivotsaken med alla lager där som glappade. Å det är väl inte okej på en demohoj?? Annars är de säkert stadiga när det är nytt å fint. Sen brukar främre dämparfästet slitas loss då det sitter med några skruvar i ramen bara...Vad är felet? Sving konstruktionen ser ut som det skulle gå att svetsa i Peru. Är det svingen som är problemet?
Jag har aldrig testat nån stål FS men på youtube verkar engelsmännen vara glada för att det ska flexa både hit och dit.
TIG får vänta. Svarv står på inköpslistan. Jo, din notch har jag tittat på. Är det kullager eller bara glidlagring i den?Ja min är av alu profiler som var över. Min är inte så snabb att sätta upp men känns som att det inte gör nånting då jag bara hobby bygger. Ja jag punktar bara i jiggen sen lossat å svetsar känns mycket lättare så. Innan jag skaffade svarven så notchade jag i en hembyggd enkel fixtur finns nog bild på sen filade jag massa :)
Å så skaffa en tig skulle nog vara det viktigaste kan jag tycka!!!
Bär hem den blivande ramen!Visa bilaga 587259
Kladda i Inventor lite så nästa är väl garaget då...Visa bilaga 587260
Behöver en bakaxel 12*1,5 142 eller boost. Nån som har?
Vad har du för dimension på rören i svingen? Jag tänkte köra 20x1 underrör och 15,88x0,089 till övre.Svetsade lite efter cykelturen?Visa bilaga 467248
Så mkt som den där stackars Janne gör så är han väl hälftenägare i projekten genom arbete?Idag finjusterade vi rören jag å Janne sen svetsade lite dropouts.Visa bilaga 588424
Så nu är det typ bara kedjestagen kvar.
Visa bilaga 588425Visa bilaga 588426