NotReallyGunde
Aktiv medlem
UTU 2022 23-27 Juli
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ni har väl perfekt coktailklädsel tycker jag.Fjolltunet och Tolga. Nattstopp i Röros om 33 km
På Cafét i Tydal var det coctailafton. Vi tog macken istället
Start kl 14 lördag och Trondheim ca kl 21.50 söndag borde väl i så fall ge ca 31.50 om jag inte tänker fel.Dagens Saida: @mhenry anländer Trondheim om 45 min på 29:30-ish
Såklart, är ju cykeltid jag har koll på.Start kl 14 lördag och Trondheim ca kl 21.50 söndag borde väl i så fall ge ca 31.50 om jag inte tänker fel.
Tror att 70 mil till kommer att ta den till ”the next lever of randoblicks”.Visa bilaga 569559
Börjar få den rätta blicken nu ??
Snitt på ca 24.9 km/h hittills. Starkt cyklat!Först i Trondheim från 14-starten:
23 jul 14:00 (E) E07 Martin Henrysson Karlstad Randonneur Stockholm i dag 22:05 Trondheim 800,3 ⇥ Ankomst
Jepp! Sylt och grädde!Härligt, bara att steka våfflor så det står härliga till!
Får de även sylt och grädde till?
Kan vara att de bokat hotell på egen hand och checkar ut från kontrollen när de lämnar Røros? Tror de spanska cyklisterna gjorde så.Får inte riktigt ihop sovinformationen. Står att 9 av 30 bäddar är lediga i Röros men 33 cyklister har status Ankomst i Röros som senaste inrapporterade status. Och då är det ändå ett antal som precis lämnat Röros och ingen av de som har status Ankomst har varit där mindre än 4 timmar.
Är de 12 som inte sover där ute och festar i Röros?
| 23 jul 07:00 | A41 | Patrik | Svensson | Uppsala | Östra Aros CK | i dag 03:40 | Tydal | 894,3 | Lämnat ↦ |
23 jul 07:00 | A02 | Martin | Nilsson | LINKÖPING | CK Hymer | i dag 05:00 | Tydal | 894,3 | Lämnat ↦ |
| 23 jul07:00 | A12 | Erik | Lönn | Randonneur Stockholm | i dag 05:00 | Tydal | 894,3 | Lämnat ↦ |
| 23 jul 07:00 | A15 | Magnus | Eveman | Järfälla | Randonneur Stockholm | i dag 07:30 | Tydal | 894,3 | Lämnat ↦ |
| 23 jul 07:00 | A25 | Rasmus | Lyshöi | Bromma | i dag 07:30 | Tydal | 894,3 | Lämnat ↦ |
| 23 jul 14:00 | E07 | Martin | Henrysson | Karlstad | Randonneur Stockholm | i dag 07:30 | Tydal | 894,3 | Lämnat ↦ |
Får inte riktigt ihop sovinformationen. Står att 9 av 30 bäddar är lediga i Röros men 33 cyklister har status Ankomst i Röros som senaste inrapporterade status. Och då är det ändå ett antal som precis lämnat Röros och ingen av de som har status Ankomst har varit där mindre än 4 timmar.
Är de 12 som inte sover där ute och festar i Röros?
Men det verkar så här på HappyNörd.
Där lämnar vi Tänndalen:Först vid kontrollen i Tänndalen:
23 jul 07:00 (A) A41 Patrik Svensson Uppsala Östra Aros CK i dag 08:39 Tänndalen 997,1
| 23 jul 07:00 (A) | A41 | Patrik | Svensson | Uppsala | Östra Aros CK | i dag 08:54 | Tänndalen | 997,1 | Lämnat |
Fram till Tänndalen har Svensson ett snitt på ca 20.1 km/h.Där lämnar vi Tänndalen:
23 jul 07:00 (A) A41 Patrik Svensson Uppsala Östra Aros CK i dag 08:54 Tänndalen 997,1 Lämnat
Som en jämförelse har @mhenry ett snitt på ca 21.5 km/h fram till Tydal (kontrollen innan Tänndalen).Fram till Tänndalen har Svensson ett snitt på ca 20.1 km/h.
Det står var och en fritt att följa turen som man vill och att i tråden skriva ner sina observationer. Om du vill att det ska fokuseras mer på de i de bakre leden, skriv hur det går för dem. Att inte skriva något relaterat till själva turen utan bara gå in gnälla på vad andra skriver om samt tramsa tycker jag dock ärligt talat är rätt dålig stil.Men det verkar så här på HappyNörd.
Du har bara lite domkyrkeabstinens. Löses snart!Stören. Med stört trötta ben på mig
Ser ut som du fått in en registrering i Femundstunet trots det, @Peter Gran Måste vara en felregistrering.Tyvärr så gav mitt högra knä upp, varje tramptag var en "utmaning" pga smärtan särskilt i uppförsbackarna, som än så länge varit små.
Eller så är det min vålnad som vägrar ge upp ?Ser ut som du fått in en registrering i Femundstunet trots det, @Peter Gran Måste vara en felregistrering.