happymtb.fr
Aktiv medlem
Plattisar i plast
Där skrev du nåt! :)Atlas sa:Nu tillbaks till det viktiga. Värmeavledningen och isbildningen:
[...]
Is fäster fint på metall men inte på plast.
[...]
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Där skrev du nåt! :)Atlas sa:Nu tillbaks till det viktiga. Värmeavledningen och isbildningen:
[...]
Is fäster fint på metall men inte på plast.
[...]
Nukeproof HorizonVilka plastisar är det som gäller 2021? behöver köpa nytt..
Länk till horizon i plast någon?
De är ju bara rebrandade Ht pedalerNukeproof Neutron Evo verkar ha blivit rätt dyra, 450 pix nu mot 269pix för två år sen när jag köpte två par. Känns som pris/prestanda inte längre väger över till Neutrons fördel. ?
Använder själv dessa och håller bra samt vettigt grepp, mina är rosa.
Jag har precis samma färg t.o.m.Hur är det med hållbarheten på HT pa03a? Jag har kört med mina i knappt en månad och de har redan spruckit...Visserligen har det blivit några islag på sten/rötter men inget extremt och mina gamla Superstarcomponents Nano i alu har klarat samma behandling i 7 år...Otur eller dålig kvalité?
Visa bilaga 581160
Vilka skruvar använder du som reserv?Jag har precis samma färg t.o.m.
Mina har hållt fint (två säsonger nu). Inga sprickor i pedalerna, men märken efter många slag så klart.
Däremot slår jag av piggarna ibland men där hittade jag maskinskruv som är lätt att byta.
Kanske otur i ditt fall.
Såg att OnUpp har en liten rea på kompositpedalerna. Är sugen men tyckte frakten var väl dyr. Om någon behöver något därifrån och vill dela frakten så hojta till.
Precis, de känns klart konvexa under foten. Hemska, tycker jag.Vet inte hur One Up får denna pedal till att vara konkav...
Såna här:Vilka skruvar använder du som reserv?
Har ett par och dom har hållt mycket bra trots att dem ofta går i stenar och dylikt, bra grepp också.Burgtec mk4 composite ser annars rätt lovande ut. Konstruktionen ser ut att vara mer solid. HT-pedalerna är rätt tunna i godset vilket kanske ligger dom i fatet...