Plattisar i plast

Plattisar i plast
länk? Jag hittar bara dessa? kanske samma men med nytt namn?

Plattisar i plast
Nukeproof Neutron Evo verkar ha blivit rätt dyra, 450 pix nu mot 269pix för två år sen när jag köpte två par. Känns som pris/prestanda inte längre väger över till Neutrons fördel. ?

Plattisar i plast
Länk till horizon i plast någon?
Nukeproof Neutron Evo verkar ha blivit rätt dyra, 450 pix nu mot 269pix för två år sen när jag köpte två par. Känns som pris/prestanda inte längre väger över till Neutrons fördel. ?
De är ju bara rebrandade Ht pedaler

Plattisar i plast
Lite synd att Nukeproof slutat med Horizon i plast. Tycker Neutron var klart sämre med sin lilla förhöjning i mitten vilket gjorde greppet sämre.

Plattisar i plast
Hur är det med hållbarheten på HT pa03a? Jag har kört med mina i knappt en månad och de har redan spruckit...Visserligen har det blivit några islag på sten/rötter men inget extremt och mina gamla Superstarcomponents Nano i alu har klarat samma behandling i 7 år...Otur eller dålig kvalité?
20220914_142910.jpg

Plattisar i plast
Hur är det med hållbarheten på HT pa03a? Jag har kört med mina i knappt en månad och de har redan spruckit...Visserligen har det blivit några islag på sten/rötter men inget extremt och mina gamla Superstarcomponents Nano i alu har klarat samma behandling i 7 år...Otur eller dålig kvalité?
Visa bilaga 581160
Jag har precis samma färg t.o.m.

Mina har hållt fint (två säsonger nu). Inga sprickor i pedalerna, men märken efter många slag så klart.
Däremot slår jag av piggarna ibland men där hittade jag maskinskruv som är lätt att byta.

Kanske otur i ditt fall.

Plattisar i plast
Såg att OnUpp har en liten rea på kompositpedalerna. Är sugen men tyckte frakten var väl dyr. Om någon behöver något därifrån och vill dela frakten så hojta till.

Edith: Fick ett bättre tips nedan.

Senast ändrad:
Plattisar i plast
Burgtec mk4 composite ser annars rätt lovande ut. Konstruktionen ser ut att vara mer solid. HT-pedalerna är rätt tunna i godset vilket kanske ligger dom i fatet...

Tillbaka
Topp