nieves
Aktiv medlem
[OT] Pappaskämt, ordvitsar
Menar den om Farad junior a.k.a Pico Farad?Ville skriva en OnT skämt om Farad, men den funkar, tyvärr, bara på tyska.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Menar den om Farad junior a.k.a Pico Farad?Ville skriva en OnT skämt om Farad, men den funkar, tyvärr, bara på tyska.
Menar den om Farad junior a.k.a Pico Farad?
Tyvärr, de har ingen effekt.När spänningen är för hög kan det hjälpa med våtvarma ohms lag.
Jag tycker mig ana viss resistansTyvärr, de har ingen effekt.
Äh, sluta ohma digJag tycker mig ana viss resistans
Äsch min ledningsfärmåga är rätt låg ändåÄh, sluta ohma dig
Känner du dig litet isolerad?Äsch min ledningsfärmåga är rätt låg ändå
BBC Q&A?Tillhör du ledningsgruppen?
Det här är väl egentligen ett mammaskämt, men ändå. I en brittisk komikerpanel berättade en kvinna att hon var rätt vild som tonåring, fastän hon kom från en lantlig, katolsk ort. Ett av hennes första jobb var i McDonalds-reklam, vari hon tungkysste en kille och snodde hans pengar ur bakfickan och köpte burgare. Hon trodde väl aldrig att hennes medverkan skulle bli känd, men det dröjde inte länge förrän hembyn kände till och upprördes. Någon, sa hon, blev så förbannad att det klottrades på busskuren att "NN är en snuskig slyna."
"Gud, vad jag skämdes inför mina föräldrar och alla i trakten! På natten ett par dagar senare smög min mamma ut och skurade bort klottret." Varpå en av komikerkollegerna i panel föll in: "Hon borde inte ha skrivit det till att börja med!"
Det finns mätningar som indikerar på det jaKänner du dig litet isolerad?
Am Pär
8 / 10 ?BBC Q&A?
Resten står i kö.Men varför kallas det biljard när det bara är femton bollar på bordet?
Hur länge har de gjort det? Sedan kritaperioden?Resten står i kö.
Ja, miljön såg annorlunda ut då.Hur länge har de gjort det? Sedan kritaperioden?
Ooh nu snackar vi lite mer än pappanivåJa, miljön såg annorlunda ut då.
Nån miljövänlig antar jag?Han verkar redan ha slagit av sig lilltån.
Vilken valla ska man använda när man spelar biljard?
Vällingby Centrums leklands maskot lirar inte helt med samtiden…. ??
Visa bilaga 587022
Lite långsökt kanske, men både V och Z är ju tecken för de ryska krigsbrotten. Lär väl gå till historien som vår tids svastikor.Tjena!
Den där flyger rakt över mitt huvud..
Ja vi får helt enkelt stryka dem från alfabetet. "I helgen ska jag ta ungarna på Oo, hoppas i får se några Ebror och Argar". Blir toppen det där!Lite långsökt kanske, men både V och Z är ju tecken för de ryska krigsbrotten. Lär väl gå till historien som vår tids svastikor.
(Och ja, lite OT kanske).
Ne, var mer som symbol som de trotts allt påminner om vad som pågår. Inte i ett ord eller mening. Speciellt på en sorts uniform.Ja vi får helt enkelt stryka dem från alfabetet. "I helgen ska jag ta ungarna på Oo, hoppas i får se några Ebror och Argar". Blir toppen det där!
Vilket svin, riktigt grisigt gjort. Det där KOstar bonden massor. Jägarn borde sikta på en annan hobby.Det är inte så lätt alltid!
![]()
Jägare sköt kor – trodde det var vildsvin
Senaste nytt • Snabba nyheter från Aftonbladetwww.aftonbladet.se
Benar du att hen ska skjuta hästar eller Kaniner? Eller vilken hobby bör hen sikta på? ?Vilket svin, riktigt grisigt gjort. Det där KOstar bonden massor. Jägarn borde sikta på en annan hobby.
Är det där ett pappaskämt? Eller du bara ville fortsätta på tråden jag stängde?Det är inte så lätt alltid!
![]()
Jägare sköt kor – trodde det var vildsvin
Senaste nytt • Snabba nyheter från Aftonbladetwww.aftonbladet.se