Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den är bra. Inte fantastisk, men bra.Hur är den?
Tänkte samma, köpte två. =)Den är bra. Inte fantastisk, men bra.
Sparar en till jul och en för framtiden.
Tyckte också att den där var lite märkligProvar en sån här medan jag väntar att goulashen ska bli färdig men den passade inte helt mina smaklökar.Visa bilaga 593764
Gött. Jag fick hem min nyligen.Tänker skicka en beställning. https://www.hopt.se/beery-christmas
Pappa behöver också en julkalender.
Hade gärna köpt en men det blir mer som rysk-roulette med ipa:s för en annan! ;)Gött. Jag fick hem min nyligen. Visa bilaga 593899
Jo jag förväntar mig inte mina favorit-öl heller, men det är större delen av poängen för mig. Skoj att öppna luckor och ta en titt på nån annans urval, till ringa kostnad (även om kanske pris / liter är högre än motsvarande från systemet).Hade gärna köpt en men det blir mer som rysk-roulette med ipa:s för en annan! ;)
Jo jag förväntar mig inte mina favorit-öl heller, men det är större delen av poängen för mig. Skoj att öppna luckor och ta en titt på nån annans urval, till ringa kostnad (även om kanske pris / liter är högre än motsvarande från systemet).
Åh! Privatimport?
Även här är tråkiga svaret hopt onlinebutik, hemleverans. :)Åh! Privatimport?
Såg ljust ut för att vara mörkt. ;)Går över till den mörka sidan.
Visa bilaga 594111
Måste göra en beställning av lite andra Stigbergetssorter. Utbudet är inte enormt på systemet i byn.
Lördag, nu kör vi.
Visa bilaga 594438