Hitta hjulet
Hej kära cykelkompisar.
Jag har gjort bort mig och nu ska jag göra rätt för mig. För några veckor sedan körde jag hem cykeln från jobbet.
Lastad på taket, fint och prydligt med hjälp av min thule pro ride.
Glömde helt bort cykeln på taket (det var fredag EM) och försökte köra in bilen i garaget. Nu är framhjulet på cykeln helt förstört.
Jag behöver således hitta ett nytt hjul till Canyon Roadlite ON.
www.canyon.com
Det var inte helt lätt att hitta rätt hjul bara... så jag hoppas på lite hjälp från er.
Det är ett hjul med 15x100 axel.
29" ETRTO 622x20
Centerlock för skivbroms
Passa för däck som är 28x1,35" (35-622)
Bör vara i ALU och svart ( ska fortfarande matcha resten av cykeln och se ut som den gjorde original).
PLZ help :)
Jag har gjort bort mig och nu ska jag göra rätt för mig. För några veckor sedan körde jag hem cykeln från jobbet.
Lastad på taket, fint och prydligt med hjälp av min thule pro ride.
Glömde helt bort cykeln på taket (det var fredag EM) och försökte köra in bilen i garaget. Nu är framhjulet på cykeln helt förstört.
Jag behöver således hitta ett nytt hjul till Canyon Roadlite ON.
Roadlite:ON 6
Den perfekta inkörsporten till en ny, revolutionerande värld av elhybridcykling. Med en ren och minimalistisk design samt en vass, sprudlande prestanda tar den här cykeln din träning till helt nya nivåer.
Det var inte helt lätt att hitta rätt hjul bara... så jag hoppas på lite hjälp från er.
Det är ett hjul med 15x100 axel.
29" ETRTO 622x20
Centerlock för skivbroms
Passa för däck som är 28x1,35" (35-622)
Bör vara i ALU och svart ( ska fortfarande matcha resten av cykeln och se ut som den gjorde original).
PLZ help :)