Barncykling
Hej!Var liggger årsta dirten?
Den ligger här.
Den ligger precis bredvid trollparken som syns på kartan, så ett par hundra meter från gullmarsplan.
Mange
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej!Var liggger årsta dirten?
Fast det blir dyrt att sätta ihop tycker jag.Chain Reaction | MTB, Gravel & Road Bikes | Epic MTB Gear
We love bikes & MTB. Discover our epic bikes, bike parts, cycle apparel, accessories & more. Let us hook you up with all the gear you need to send it!www.chainreactioncycles.com
Hyfsat pris, bara ram förstås men ändå.
Ja men kul ?Fast det blir dyrt att sätta ihop tycker jag.
ja, det beror väl på hur mycket man vill ha från den kompletta cykeln.Ja men kul ?
Chain Reaction | MTB, Gravel & Road Bikes | Epic MTB Gear
We love bikes & MTB. Discover our epic bikes, bike parts, cycle apparel, accessories & more. Let us hook you up with all the gear you need to send it!www.chainreactioncycles.com
Hyfsat pris, bara ram förstås men ändå.

Vill också ha en bana nära!Visa bilaga 640757Visa bilaga 640756
Visa bilaga 640758Visa bilaga 640759Visa bilaga 640760
Ganska ensamma mellan skurarna ,
men en pappa som hade lite otur fick tyvärr åka sjukvagn från banan ,
han var talbar men hade väldigt ont? och som man säger en olycka kommer sällan ensam , frugan skulle visa grabbarna att hon kunde klara banan och gör en otb i första guppet ?
men klarade sig med några lättare skrubbsår och ett stukat ego….
Nja, de flesta balanscyklar drivs fortfarande av fötterna….Hjälmhjuling?
Små ungar på balanscykel och jag har inte märkt några problem det , de större barnen ger tips och hjälper till när nån trillar .Funkar det ok med barnen trots mkt folk? Är det STHLM BMX Arena?
Tack det låter ju kanon :)Små ungar på balanscykel och jag har inte märkt några problem det , de större barnen ger tips och hjälper till när nån trillar .
Vet inte när klubben börjar med sina vanliga träningar men det är säkert på kvällstid .
Och ja det är det??
Du förminskar dig själv?Ruskigt fint men tomt!?Visa bilaga 650708