HejaSverige!
Aktiv medlem
[OT] Längdskidor - VM, OS, VC, Ski Classics, Skandinavisk cup, nationella elittävlingar etc.
Undrar om inte femmilen på vm blir det enda Iversen får åka, jag gissar att han kör sin sista säsong också.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vore jag den som tog ut norska truppen hade han inte kommit med och då är det ju bara femmilen han kan åka. Det som skulle kunna få honom att fortsätta är väl VM på hemmaplan 2025.Undrar om inte femmilen på vm blir det enda Iversen får åka, jag gissar att han kör sin sista säsong också.
Har du någon länk till baklänges rullskidsåkande?Ja, han har ju inga problem att åka rullskidor baklänges utför vill jag minnas. Däremot undrar jag hur kroppen mår dagen efter, ”stakningen” lär ju på nåt sätt nu bli att trycka sig fram. Kan nog inte vara en helt naturlig rörelse.
Hittar inget nu, men jag är ganska säker på att jag sett honom i en sekvens i nåt klipp komma åkande baklänges utför.Har du någon länk till baklänges rullskidsåkande?
Jag misstror dig inte. Var mest intresserad och hittade inget vid en snabb googling.Hittar inget nu, men jag är ganska säker på att jag sett honom i en sekvens i nåt klipp komma åkande baklänges utför.
Däremot DNS på både Hyvärinen och Niskanen.Intressant nationsrepresentation i herrarnas 15 km på finska mästerskapen - Finland, Libanon, Peru och Bolivia.
Ja, dock tycker jag de nu kan lägga till att de herrar som blir ikappkörda av damtäten plockas av banan ;-)Måste säga att jag tycker det blivit mkt bättre när de vänt på det s.a. damerna startar efter herrarna i Ski Classics istället för före som tidigare. Undrar hur det blir på loppen framöver som har motionärer också.
109:an borde de i alla fall skicka hem. Herråkare får väl inte blanda sig i damtävlingen. Borde diskas.Ja, dock tycker jag de nu kan lägga till att de herrar som blir ikappkörda av damtäten plockas av banan ;-)
Nähä, Smedås var inte så fokuserad på spurtpriset.Ska man gissa att det kan blir mer spurt i andragruppen än förstagruppen i damer vid andra spurtpriset.
Hm, sprint i Ski Classics eller VC?Tråkigt att norskorna inte kör sprinten.