Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är blandat. Somligt publikt, somligt material som antagligen inte ligger ute öppet, ungefär som på youtube.Är det där ett helt lagligt alternativ till t.ex. GCN+?
Lite trist att det ofta fungerar på det här sättet. Mitt abbonemang ska också förnyas och får priset 509kr. 111kr är väl inte så mycket att bråka om men ändå över 25% dyrare och som återkommande kund skulle man ju vilja känna sig belönad istället för att få betala ett högre pris.Jo, det känns ganska ovärt att fortsätta vara kund med samma abonnemang för 111kr mer än att starta ett nytt... Om de nu inte har försökt lägga in tekniska spärrar eller så mot det. Inget du märkt ännu?
Ja, bedrövlig körning av två urstarka cyklister som helt uppenbart kunde ha gjort mer. Nåja, sådan är väl sporten, taktiska val måste också bli de rätta. Undrar hur DS-lät i luren :)Jaha, två JV-cyklister i bra läge i dag igen, men den här gången verkar de inte komma överens.
De lyser fortfarande med sin frånvaro får man nog säga....
Men var var vargflocken? Känns som om Lefevre kommer ryta till lite i bussen inför KBK imorrn…
Nä men att han skulle behöva ge sig mot en krokig hjälpryttare finner jag en smula osannolikt.Eller den här (han vinner ofta, men inte oslagbar)
Mycket tjat om att hjälpa en lagkamrat nu.
Om en förste straffskytt lämnar en straff till en medspelare som kan vinna skytteligan eller göra ett hattrick inom f*tbollen, är det fusk? Spelar/åker man i ett lag så hjälper man varandra för ett bästa lagresultat! Enkelt!
Kanon. Då har de som spelar på vinnare ett moment till att ta hänsyn till. Lite krydda på spelandet, så länge inte cyklisterna själva spelat på resultatet. Kan inte bry mig mindre om vad folk vill göra av med sina pengar på.Det är tävling. Det läggs spel på vinnare.
www.cyclingnews.com
www.cyclingnews.com
Uppvärmning imorgon med Flandern Tvärs.På söndag smäller det rejält? ett av årets två bästa lopp imho!
![]()
Race info - Men Elite | Ronde van Vlaanderen
Course, timetable, participants, broadcasters, etc. Discover all you need to know in order to follow the Tour of Flanders here.www.rondevanvlaanderen.be
Det här är hårda snubbar. Såg att Luke Rowe körde något lopp på 190 km dagen efter Milano-San Remo.Dubbla låter hårt?