Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den förra sprack?Har precis fått hem den nya landrovern. Ska bli kul att bygga
Du vet hur det är.Den förra sprack?
Ingår det någon form av gubbe/man i byggsatsen?De blir najs.
Själv letade jag efter ett raffset bland utrustningen på taket.Ingår det någon form av gubbe/man i byggsatsen?
Tror det är till range rovern baraIngår det någon form av gubbe/man i byggsatsen?
Det förstås. Är ju fel färg på bilen också. Jag ska till Legoland snart, får kolla om jag kan hitta den byggsatsen där kanske.Tror det är till range rovern bara
Helt insane.. :D 800k+ bitar :pNext level MOC!
Har den, riktigt prisvärt bygge.
Förvånansvärt gediget bygge. Av de junior har så är den och traktorn, CLAAS XERION 5000 TRAC VC, dom bättre.Har den, riktigt prisvärt bygge.
Min junior har parkerat alla sina bilar i vardagsrummet.Vad gör ni med era byggen när de är klara? Har ni dem uppställda eller städas de undan till källaren?
Vitrinskåp, hyllor, bänkar, ja faktiskt över alltVad gör ni med era byggen när de är klara? Har ni dem uppställda eller städas de undan till källaren?
Ungefär samma här.Vitrinskåp, hyllor, bänkar, ja faktiskt över allt![]()
Den har jag inte (än), men stora Tusenårsfalken står ovanpå ett stort ekskåp med egna små up-lights och spottar.Ungefär samma här.
Titanic står överst på ett vitrinskåp i sovrummet.
Övriga står på/i diverse hyllor och vitrinskåp och platserna cirkuleras emellanåt
Årsmodell?
De snyggaste står uppställda (inte just nu dock) övriga är i bitar. :)Vad gör ni med era byggen när de är klara? Har ni dem uppställda eller städas de undan till källaren?
Lego Technic Service truck 42008, en klassiker från 2013.Årsmodell?
Såg att den senaste såg ut såhär, hade helt missat den. Hänger inte med längre. ;)
Ah, hittade set-numret:
Denna har jag två av: 8462
Visa bilaga 675918
Tror det var på rea i Ullared. :)
Vintage, hehee.
Och två av dessa: 9395
också på rea.
Jag har aldrig sålt Lego (hemska tanke!) men allt jag köpt har jag köpt på BrickLink. Lägger du upp set med bra pris där tror jag det blir sålt rätt kvickt.Jag tänkte sälja av min rätt så stora samling Technic... var gör man det bäst? FB?, Blocket?
Vad är det du ska sälja?Jag tänkte sälja av min rätt så stora samling Technic... var gör man det bäst? FB?, Blocket?
500 spänn så kommer jag å hämtar ?Jag tänkte sälja av min rätt så stora samling Technic... var gör man det bäst? FB?, Blocket?
Samma här. Har även köpt kilovis begagnat, som portioneras ut.Min fyraåring fick allt mitt gamla lego i julklapp. Nu sitter vi båda och bygger lite varje dag. Troligtvis är det jag som njuter mest av själva byggandet men båda av umgänget. Jisses vilket skönt tidsfördriv, långt borta från skärmar
Gött. Vi fribejsar oftast djur.Samma här. Har även köpt kilovis begagnat, som portioneras ut.
Alltså, när de inte fick plats i mancaven längre utan hittade upp i vardagsrummet insåg jag att jag har ett problem.500 spänn så kommer jag å hämtar ?
Skicka en lista. Om det är något jag vill ha då kan vi försöka hitta en rimlig värdering.Jag tänkte sälja av min rätt så stora samling Technic... var gör man det bäst? FB?, Blocket?
500inklusive hämtning lagt kort ligger?Skicka en lista. Om det är något jag vill ha då kan vi försöka hitta en rimlig värdering.
Tror vi har lite moral ...500inklusive hämtning lagt kort ligger?
Unimogen och nioelvan är jävligt balla !En liten del av samlingen ...Visa bilaga 675965
Japp, ska försöka få till plogen senare. Hade vart kul med orangea Porschen. Men den är för dyr.Unimogen och nioelvan är jävligt balla !
Går den att få tag på någonstans?Japp, ska försöka få till plogen senare. Hade vart kul med orangea Porschen. Men den är för dyr.
Porsche 42056 dyker upp lite då och då. Priserna ser ut att ligga mellan 5500 och 8000. Helt obskyra priser.Går den att få tag på någonstans?
Jag sålde min, som hade varit uppbyggd och klistermärkena klistrade, för 4000 får något år sedan. Den var givetvis i utmärkt skick och helt komplett ink kartonger etc.Porsche 42056 dyker upp lite då och då. Priserna ser ut att ligga mellan 5500 och 8000. Helt obskyra priser.
Medelpriset baserat på sålda sista sex månaderna ser ut att vara
Begagnat - 4600
Nytt - 6900