Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har du redan börjat?
Redan? Helgen är ju igång ?Har du redan börjat?
2/5: HoppborgRedan? Helgen är ju igång ?
28/4: Skvalborg
29/4: Kvalborg
30/4: Valborg
1/5: Finalborg
Nä, 2/5 är Katastrofalborg2/5: Hoppborg
Nej, tänkte ta det lugnt med ölandet innan Valborg, eftersom jag skall provspringa maratonbanan då.Har du redan börjat?
Den texten är väldigt tydlig om man jämför med bäst före-datumet på korken. Svart text på svart botten är inte så bra för läsbarheten. På den ena flaskan kunde jag urskilja 2026, men det står ju att de skall drickas färska.Är det så bra synen är efter ett par flaskor av den ? Eller är det kanske så att det krävs en flaska eller två för att kunna läsa vad som står på etiketten ?
Den var bra tycker jag, slank ner med enkelhet.Vi tar väl en liten pils?
Visa bilaga 622594
Stella är fina, just nu Löwenbräu om man ska ha en enkel lager.Vilken är eran go to öl? Är inne i en period när jag alltid har några fina Stella i kylen. Klunk vänlig.
MillenniumVilken är eran go to öl? Är inne i en period när jag alltid har några fina Stella i kylen. Klunk vänlig.
Vilken är eran go to öl? Är inne i en period när jag alltid har några fina Stella i kylen. Klunk vänlig.
Vilken är eran go to öl? Är inne i en period när jag alltid har några fina Stella i kylen. Klunk vänlig.
Beror lite på, billig lager är det oftast Ey bro. Flat tire finns nästan alltid hemma och ska det va nåt med mer smak kör jag Jever.Vilken är eran go to öl? Är inne i en period när jag alltid har några fina Stella i kylen. Klunk vänlig.
Det lagades mat...
Visa bilaga 622780
Fast det förtjänar ni. Jävla skitmatch. ?
Köpte den också. Står i kylen. Ikväll blev det dock rosé på balkongen innan maten.Känner mig lite bockig.
Visa bilaga 621521