Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är stammen från tune?Blev ingen Thåmpa-stam...Visa bilaga 622188
YasÄr stammen från tune?
Inte dum alls, med alla fina touringfästen och allt!Budget-cykla-och-bada-handla-stål:
Visa bilaga 622211
Inte härke, potentiell juvel! (nej, jag är inte fastighetsmäklare ;-) )
Jadå, bra grund för ett bygge :)Inte härke, potentiell juvel! (nej, jag är inte fastighetsmäklare ;-) )
Snyggt! Vad är den vänstra för något?Typ samma cykel, bara 30 år som skiljerVisa bilaga 622265
Det är något oklart. Tror att det kan vara en kildemoes från 80-tal. Snyggt bullmoose-styre har den i alla fall!Snyggt! Vad är den vänstra för något?
Två otroligt stiliga cyklar, men alltså lacken på Cyclepro:n, så jäkla snyggt! Jag älskar när lacken är sådär krackelerad (eller när det är en massa små färgfläckar för den delen) med nån skrikig färg under! Vilket mästerverk!
Det är @AnteL s bygge. Jag såg den på FB men avskrev det som ett hopplöst fall, och jag skäms över det.Två otroligt stiliga cyklar, men alltså lacken på Cyclepro:n, så jäkla snyggt! Jag älskar när lacken är sådär krackelerad (eller när det är en massa små färgfläckar för den delen) med nån skrikig färg under! Vilket mästerverk!
Jag förstår skammen! ;-)Det är @AnteL s bygge. Jag såg den på FB men avskrev det som ett hopplöst fall, och jag skäms över det.
Har haft en sån..ångrar lite att jag sålde den.. ?Två otroligt stiliga cyklar, men alltså lacken på Cyclepro:n, så jäkla snyggt! Jag älskar när lacken är sådär krackelerad (eller när det är en massa små färgfläckar för den delen) med nån skrikig färg under! Vilket mästerverk!
Den där hade jag kunnat tänka mig att stjäla ändå! Tjusig!Reservdelslådan och styrtips från @L.and
Balansen mellan ngt man vill cykla på och något som inte blir stulet direkt
Visa bilaga 622682Visa bilaga 622683
Det är en märklig mix av grejer på den, men styret är toppen :)Den där hade jag kunnat tänka mig att stjäla ändå! Tjusig!
Det där kan ju bli hur fräsigt som helst!Det är en märklig mix av grejer på den, men styret är toppen :)
Bonus, fynd-härket blev nerplockat och kan väl hålla med @DarthVidar om att det finns lite potential ändå
Visa bilaga 622766
Jag är svag för allehanda stålcyklar, men den här fick stå kvar på loppisen:
Visa bilaga 622320
Visa bilaga 622321
Men vad är det för något egentligen? Rören är mannesmann 25CrMo4, 622 hjul, i övrigt så saknas märkning förutom ett serienummer stämplat på vevlagerhylsan.
Framförallt finns massor med potential på att rätta till sadelvinkeln?Det är en märklig mix av grejer på den, men styret är toppen :)
Bonus, fynd-härket blev nerplockat och kan väl hålla med @DarthVidar om att det finns lite potential ändå
Visa bilaga 622766
Plus en enorm potential att montera ett styrlager ?Framförallt finns massor med potential på att rätta till sadelvinkeln?
är det en fixie? hur funkar det med den utväxlingen?
Lindan bör matcha sadeln, fin hoj!
#8Icke! Det går att göra så, men det är inte rätt. Det är som att köra slips och näsduk i samma tyg. ?
Mycket fin hoj!
Velominati är ändå så pass flexibla i det här fallet att linda och styre inte absolut måste ha samma färg:Velominati’s got nothing on Alan Flusser.
Vitt!!Visa bilaga 623000
Mina planer för denna är byte av sadel och styrlinda. Vad tror ni?
Vitt eller brunt?
så länge man inte använder cykeln är vit helt ok
Svart är inte fel... men brunt om du inte vill ha svart. Vitt är tyvärr hopplöst - blir fult på nolltid.Visa bilaga 623000
Mina planer för denna är byte av sadel och styrlinda. Vad tror ni?
Vitt eller brunt?
Svart är inte fel... men brunt om du inte vill ha svart. Vitt är tyvärr hopplöst - blir fult på nolltid.
Äh sluta.så länge man inte använder cykeln är vit helt ok
Jag har kört vit styrlinda förr.
Det brukar funka ganska länge innan jag tycker det blir fult.
Man får vara lite extra noggrann när man mekar bara och hålla borta sina skitiga händer. ?
Förr eller senare lär man sig att det finns genvägar
![]()
![]()
Vinylhandske med puder, 100-pack
Handskar för engångsbruk. Vita handskar som är halvtransparenta. Material PVC.www.biltema.se
Kort hjulbas! Och gaffelvinkeln ser väl ganska brant ut? Borde gå lätt att slänga hit och dit när det blir stökigt!