LydiaHanke
Aktiv medlem
Visa dina laster...
Inte min last, men såg den här på stan idag. Inte sett någon ta en lastpall på cykel tidigare?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
finns väl alltid laster!Är det inte någon annan som har laster att posta?
Cyklar du i Linköping ibland? Tror jag såg din hoj där förra året.
det gör jag, så det var det säkert :)Cyklar du i Linköping ibland? Tror jag såg din hoj där förra året.
Sedan du och @bekväm grop hejdå började posta bilder så bleknar de flesta andras laster. Eller i alla fall mina laster.Är det inte någon annan som har laster att posta?
Bicylift trailer har en släpvagnslösning för lastpallar....Inte sett någon ta en lastpall på cykel tidigare?...
Najs. Du var ute i Eklandskapet och körde den dagen. ✌?️det gör jag, så det var det säkert :)
är det en gigantisk bergsprängare?
Nej tyvärr inte. Bara en cykel :)är det en gigantisk bergsprängare?
Med cykel på flaket kör jag på bilbanorna :)Cykelbanorna måste vara breda där du bor!
Det är rimligt, du har ju fyra hjul.Med cykel på flaket kör jag på bilbanorna :)
Hoppas på medvind? ;)
Vissa är lite hårdare än oss andra vanliga dödliga!dumpstrat mögligt ensilage
Visa bilaga 623892
Ska du täckodla?dumpstrat mögligt ensilage
Visa bilaga 623892
Hoppas jag slipper frakta det en gång till.
Omnium med den där lacken ?Visa bilaga 625128
Cykel på cykel
Det är en Carla CargoMaffigt, vad är det för en vagn?
Jag tycker det står Carla Cargo på den https://www.carlacargo.de/Maffigt, vad är det för en vagn?
Och jag alltid lite snabb enligt din mamma.Jag tycker det står Carla Cargo på den https://www.carlacargo.de/
Edit: Alltid lite varit sen enl min mamma ?
Carlan har påskjutsbroms och den är väldigt trevlig när en har lastat 100+kg och ska nerför någon backe eller behöver stanna vid ett stoppljus. Den har tre hjul, ett fram och två på mitten, sjukt lätt att manövrera.Ja, jag klurar på vagn, är påskjutsbroms något man vill ha? Tanken är en vagn som tar typ 100 kg. Kommer bli kul i uppförsbacken:D och - ska man ha två hjul fram på boogie och två fasta bak eller bara två hjul i mitten?