Hur är föret i GBG?
Håller med skulle behövas en skvätt regn snart ?Väldigt bra före, lite torrt och dammigt men det rullar på fint.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Håller med skulle behövas en skvätt regn snart ?Väldigt bra före, lite torrt och dammigt men det rullar på fint.
Körde i söndags men märkte inga stockar och grenar på larssons berg/silvstedt, må det vara sabotage?Regnet gjorde gott för stigarna i Lackarebäck, men skulle nog behövas mycket mer med tanke på prognosen framöver... En hel del grenar och stockar över stigarna kring Larssons Berg, både igår och förra veckan.
Ja definitivt. Förra veckan hade någon brutit ner levande (små) träd över larssons berg dh, i den lilla ravinen efter stenmuren och strax efter.Körde i söndags men märkte inga stockar och grenar på larssons berg/silvstedt, må det vara sabotage?
Fiket 18 som vanligt?Ingen som måndagsrider idag? Jag kör på vinst och förlust iaf.
Jag tror jag vet vilken det är, har tidigare varit omärkt. Från grusvägen upp kan man ta lilla stigen in till höger, och efter typ 20 meter höger igen så kan man börja uppe på en kulle om jag minns rätt.Fint på apberget ikväll ?. Någon som vet mer om svarta stigen i Hisingsparken som kommit upp på Trailforks och heter ”skägget”?
Några bilder?
Kör du åt fel håll?Varning för jobbiga uppförsbackar vid Finngösa och Björndammsterrassen.
Tack för förklaringen. Låter intressant, får kolla in den i veckan!Jag tror jag vet vilken det är, har tidigare varit omärkt. Från grusvägen upp kan man ta lilla stigen in till höger, och efter typ 20 meter höger igen så kan man börja uppe på en kulle om jag minns rätt.
Visa bilaga 630296
Den är bara svart om man kör det stora orullbara droppet och inte väljer chickenline (som jag) typ här:
Visa bilaga 630297
Efter det brant med lite småhopp. Den är kul som fan ?
Anders secret eller hell on earth på trailforks? Har aldrig cyklat dom själv men tänkt testa.Varning för jobbiga uppförsbackar vid Finngösa och Björndammsterrassen.
Anders secret eller hell on earth på trailforks? Har aldrig cyklat dom själv men tänkt testa.
Snyggt! Där fick jag lite inspiration. Tackar!
Japp, det var det enda jag kunde tänka på iaf.. för någon annan direkt knepig feature finns där väl knappast?SIE: e de det här droppet du menar gör stigen svart? Håll lite åt vänster så löser det sig ?
Visa bilaga 630450
finns ett dropp några meter precis före i ungefär samma höjd också men inte så svårt å ta.Japp, det var det enda jag kunde tänka på iaf.. för någon annan direkt knepig feature finns där väl knappast?
Nämen!? Hur lång var den banan? Fanns det fler?Fet mtb-bana med berms, rollers och wall ride för kidsen på Lilla Amundön!
Fasen att man cyklade hit på pendlaren och inte mtb:n som jag tänkt...
Visa bilaga 630817
Visa bilaga 630818
Ska rulla genom den på pendlaren på vägen ut så får vi se.Nämen!? Hur lång var den banan? Fanns det fler?
Ok, vem är det som äger banan då och hur får man tillträde om man skulle vilja ta dit barnen?Visa bilaga 630851
Superfin! Men notera att den alltså är på inhägnat område och inte tillgänglig för allmänheten.
Tutta eld på dom så försvinner dom.Någon som har status på bamseparken om löven försvunnit än?
Bolmar rejält och kraftig röklukt från masten och bortåt. Bäst att hålla sig åt andra hållet.Brinner idag igen, mellan Lilla och Stora Delsjön.
![]()
Större skogsbrand vid Delsjön
På söndagen började det brinna i skogen på ett näs mellan Lilla och Stora Delsjön. Larmet kom in 12.10. På bilder från platsen syntes rökutveckling och även öppna lågor bland träden strax intill vattnet.www.gp.se
Det var ute på halvön där Strandslingan går fast på den delen där stigen inte går eller vad man ska säga. Så otillgängligt och jävligt för hjältarna som släcker men inga stigar bör ha skadats.Bolmar rejält och kraftig röklukt från masten och bortåt. Bäst att hålla sig åt andra hållet.
Visa bilaga 631558