Någon byggt en Light Carbon LCE930?

implor

Aktiv medlem
Light carbon säljer en light emtb ram LCE930 för Bafang m820 motorn.

Ser riktigt smutt ut med väldigt trevlig geo. Aggro Trail hoj känsla när läser siffrorna.

Begärde pris och det var 958 usd med frakt och alla skatter. Motor och elektroniken är 1200usd till.

Vore kul och höra om någon annan är på gång eller klart med sitt bygge. Lite att köpa grisen i säcken även om det kliar bra i fingrarna!

1686206136690.png

1686206162843.png

Light carbon säljer en light emtb ram LCE930 för Bafang m820 motorn.

Ser riktigt smutt ut med väldigt trevlig geo. Aggro Trail hoj känsla när läser siffrorna.

Begärde pris och det var 958 usd med frakt och alla skatter. Motor och elektroniken är 1200usd till.

Vore kul och höra om någon annan är på gång eller klart med sitt bygge. Lite att köpa grisen i säcken även om det kliar bra i fingrarna!

Visa bilaga 630781
Visa bilaga 630782

Den där blev man ju sugen på ? Billig i jämförelse med andra. Och bra att man kan köpa lös ram tycker jag. Har dock kunnat ha lite kortare kedjestag. Har du köpt en än?

Den där blev man ju sugen på ? Billig i jämförelse med andra. Och bra att man kan köpa lös ram tycker jag. Har dock kunnat ha lite kortare kedjestag. Har du köpt en än?
Nej. Har en full fat emtb jag tänkte försöka kränga först. Sedan har det senaste veckorna mer och mer börjat dyka upp lätta nya emtb modeller.

Blir det av så är det ett vinter bygge!

Nej. Har en full fat emtb jag tänkte försöka kränga först. Sedan har det senaste veckorna mer och mer börjat dyka upp lätta nya emtb modeller.

Blir det av så är det ett vinter bygge!

Undrar om jag har missat nått nytt ? Vilka nya lätta elcyklar har dykt upp de senaste veckorna?

Undrar om jag har missat nått nytt ? Vilka nya lätta elcyklar har dykt upp de senaste veckorna?
Borsch nys lätta SX motor med flertalet märken/modeller där den är med. Pinion elmotor med inbyggd växellåda och flera märken med modeller där ibland lätta emtb.

Norco fluid var med nya Borsch och ett 400wh batteri.

Händer en del! Men största fundering är hur mycket bafang motor låter. QT motorn lockat annars bra med tanke på ljudet.

Tillbaka
Topp