Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej, inte omöjligt, men jag håller det för mindre sannolikt. Bygger också lite på att AvV är hyggligt fräsch när hon gör attacken och då får hon inte ha jobbat alltför mkt innan attacken. Med så många duktiga nederländskor är det ju inte säkert att hon kommer att få en skyddad roll. Sen är hon ju förvisso slitstark, men jag undrar. Kan tänka mig ett scenario där hon är med i en tätgrupp men får jobba för andra nederländskor i gruppen.Vilket iofs inte omöjligt. Nederländskorna har ju verkligen möjlighet att sätta de andra lagen i helt hopplösa situationer utifrån så många scenarion.
Jag skulle säga att fjolårsvinsten också var lite av stolpe in, d.v.s. om man tittar på loppet i efterhand är det inte så mkt som konkurenterna skulle behövt göra annorlunda för att hon skulle ha missat segern. Tar förstås ingenting ifrån henne, men om man tänker sig den typen av scenarion är det rätt sällan en cyklist i AVVs läge faktiskt lyckas vinna.Jo. Hon har ju själv sagt att hon där för att köra för Vollering.
Å andra sidan, förra året körde hon tydligt för Voss. Men nu kommer ju knappast Vollering tröttna och tappa det på samma sätt som Vos gjorde.
På tal om det, varför inleds rubriker så ofta med "Här" när det var "där" det hände? Har vi tappat en hel generation efter att Fem Myror folkbildade genom SvT?SVT rapporterar om det sportsliga.
Säker?Börjar ju se ut som den här utbrytningen kan börja bli farlig snart. Känns inte som någon har riktigt styrkan jaga ikapp. Kunde man inte tro när hon gick iväg och inte fick med sig någon
Årets dummaste snåljåp: jag när jag inte betalade för VPN-lösning och hade kunnat se VM med kommentatorer som kan sitt jobb bättre. Dummast för att jag varit med om det så många gånger förut...
Vilket namn... det förpliktigar, SchweinbergerSchweinberger verkar ju vara i ruskig form kanske kan smyga iväg när favoriterna tittar på varandra
På mållinjen tog Vollering sig förbi!De fångar nog in danskan, är nära nu.
Punkteringar lär väl i alla fall knappast ha att göra med om det är 11- eller 12-delat. ?Är det inbillning från min sida men har det inte varit ovanligt mycket tekniska problem på lvg-sidan? Punkteringar, strulande växlar, tappade kedjor osv
Är det en slump eller är de nyare 12-delade systemen känsligare? Eller som sagt, bara inbillning…
Jag tänkte samma sak under dagens lopp - mycket tekniskt strul. Vet dock inte heller om känslan stämmer med verkligheten.Är det inbillning från min sida men har det inte varit ovanligt mycket tekniska problem på lvg-sidan? Punkteringar, strulande växlar, tappade kedjor osv
Är det en slump eller är de nyare 12-delade systemen känsligare? Eller som sagt, bara inbillning…
Fig lurar man uppenbarligen inte… däremot har det väl blivit vanligare med slanglöst och sådana korvar i däcken och där kanske man inte hittat fram riktigt tänkte jag.Punkteringar lär väl i alla fall knappast ha att göra med om det är 11- eller 12-delat. ?
Årets dummaste snåljåp: jag när jag inte betalade för VPN-lösning och hade kunnat se VM med kommentatorer som kan sitt jobb bättre. Dummast för att jag varit med om det så många gånger förut...
Det började med att reklamdrivna nyhetssidor inte ville avslöja för mycket i rubriken för att få klick. Varför statstelevisionen gör det är en gåta.På tal om det, varför inleds rubriker så ofta med "Här" när det var "där" det hände? Har vi tappat en hel generation efter att Fem Myror folkbildade genom SvT?
#vänavordning
”Så blir du dummare. Stor steg för steg guide!”
1 - klicka på rubriken för att fortsätta
och velodromen i Falun är inte ens fullsize så man kan inte ha (internationella?) tävlingar där. Smart. Inte.250 meter
Borde inte vara svårt med tillfälliga velodrom-byggen i t ex Globen och Tele2. Speciellt den förra har ganska flexibel inredning. Sedan gäller det att fylla bygget...och velodromen i Falun är inte ens fullsize så man kan inte ha (internationella?) tävlingar där. Smart. Inte.
Obegripligt att det inte byggs en i Stockholmsområdet. Den tar inte ens så mycket plats med tanke på att man kan använda mittenytan till annat.
Och om man inte har sanslös talang måste man börja vid väldigt unga år. Som alla andra tekniksporter som gymnastik mmJa absolut, insåg att det förstås så också direkt efter skrivit.. Tänkte mer att ändå lite annan typ av nötande än tex landsvägscykling och andra konditionsidrotter. Tar lång tid innan man kan något av det man kanske vill kunna göra
Blir det ingen Geodrom byggd snart? Vi har ju diskuterat en i över tio år här på Happy.Borde inte vara svårt med tillfälliga velodrom-byggen i t ex Globen och Tele2. Speciellt den förra har ganska flexibel inredning. Sedan gäller det att fylla bygget...
Att den i Falun inte gjordes större kan väl förklaras med att den gamla byggnaden den byggdes i inte är större.och velodromen i Falun är inte ens fullsize så man kan inte ha (internationella?) tävlingar där. Smart. Inte.
Obegripligt att det inte byggs en i Stockholmsområdet. Den tar inte ens så mycket plats med tanke på att man kan använda mittenytan till annat.
Dålig framförhållning redan på den tiden.Att den i Falun inte gjordes större kan väl förklaras med att den gamla byggnaden den byggdes i inte är större.
Ter sig ju snarare smart isf, speciellt på vintern blir det ju jobbigt delar av varvet annars?Att den i Falun inte gjordes större kan väl förklaras med att den gamla byggnaden den byggdes i inte är större.