Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilken var bäst?
Det är ju samma men själv tycker jag de är godast efter ett par, tre år. :)Vilken var bäst?
(Saknar den senaste.)
Dags att tömma ett par av de där nu då.Det är ju samma men själv tycker jag de är godast efter ett par, tre år. :)
Det där såg läckert ut ? Vad är det för godingar?
=) Tror den äldsta jag har kvar är 5-6 år "gammal". Får nog kolla.Dags att tömma ett par av de där nu då.
?![]()
Max fyra små öl på en kväll
Fyra små starköl vid ett tillfälle en gång i månaden. Dricker du mer ska du erbjudas vård. Det är budet för både män och kvinnor i Socialstyrelsens nya alkoholrekommendationer till hälso- och sjukvården. För männen innebär det en tydlig skärpning jämfört med tidigare.www.expressen.se
Inte läst artikeln, men dricker aldrig små öl, så jag går fri.?![]()
Max fyra små öl på en kväll
Fyra små starköl vid ett tillfälle en gång i månaden. Dricker du mer ska du erbjudas vård. Det är budet för både män och kvinnor i Socialstyrelsens nya alkoholrekommendationer till hälso- och sjukvården. För männen innebär det en tydlig skärpning jämfört med tidigare.www.expressen.se
Jag dricker små, men bara 0,0%.Inte läst artikeln, men dricker aldrig små öl, så jag går fri.
Jag dricker små, men bara 0,0%.
Och 0,0% det är ju ingen öl!?
För ett (eller två) år sen, drack jag 10-12 i Albanien (och cyklade också!!!). På EN dag
Men OK, det var både varmt och kvavt.
Albanien ligger ju inte i Norden..."Enligt de nordiska näringsrekommendationerna (NNR) bör man avstå från alkohol helt och hållet, eftersom det inte finns någon säker gräns för alkoholkonsumtion"
Bokar biljetter imorgon. Vill inte cykla här hemma med den "tyngden". Vilket mål har jag då att komma hem efter träningspasset? Familjen bryr sig inte längre om jag kommer tillbaka. Bara öl i kylen väntar på mig, och öppnar sig gärna när jag kommer.Albanien ligger ju inte i Norden...
Alkohol = gift"Enligt de nordiska näringsrekommendationerna (NNR) bör man avstå från alkohol helt och hållet, eftersom det inte finns någon säker gräns för alkoholkonsumtion"
![]()
Går det åtminstone att runka någonstans i garaget, efter 23.30, när alla sover ?Alkohol = gift
Man ska inte heller röka, inte elda inomhus, inte använda gasspis, inte köra bilar som går på fossilbränslen, inte äta charkuterivaror, rött kött, mättat fett, osv., osv...
Man kan sluta leva eller så kan man njuta av livet, även måttfullt. =)
Nu är du snart uppe i 4 små öl. Snart kommer socialen