[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?

Cheerio
IMG_20230909_191703.jpg

?

ALLA tjeckiska män (och 75% tyskar) + alla VI här ska erbjudas vård.
3-4 (stora) dricker jag ibland efter tuff träningspass ?

Har två i kylen (ska dricka med kompisen efter träning idag), men nu lägger jag två till. Ska man erbjudas vård, då ska man dricka PÅ RIKTIG!!!

?
Inte läst artikeln, men dricker aldrig små öl, så jag går fri.

"Enligt de nordiska näringsrekommendationerna (NNR) bör man avstå från alkohol helt och hållet, eftersom det inte finns någon säker gräns för alkoholkonsumtion"

:oops::oops::oops:

Jag dricker små, men bara 0,0%.
Och 0,0% det är ju ingen öl!?

För ett (eller två) år sen, drack jag 10-12 i Albanien (och cyklade också!!!). På EN dag :ROFLMAO:
Men OK, det var både varmt och kvavt.
"Enligt de nordiska näringsrekommendationerna (NNR) bör man avstå från alkohol helt och hållet, eftersom det inte finns någon säker gräns för alkoholkonsumtion"
Albanien ligger ju inte i Norden...

Albanien ligger ju inte i Norden...
Bokar biljetter imorgon. Vill inte cykla här hemma med den "tyngden". Vilket mål har jag då att komma hem efter träningspasset? Familjen bryr sig inte längre om jag kommer tillbaka. Bara öl i kylen väntar på mig, och öppnar sig gärna när jag kommer.
Beställer första öl på planet när vi närmar oss Polen. Polen ligger INTE i Norden heller ?

:oops::oops::oops:
Alkohol = gift

Man ska inte heller röka, inte elda inomhus, inte använda gasspis, inte köra bilar som går på fossilbränslen, inte äta charkuterivaror, rött kött, mättat fett, osv., osv...

Man kan sluta leva eller så kan man njuta av livet, även måttfullt. =)

Alkohol = gift

Man ska inte heller röka, inte elda inomhus, inte använda gasspis, inte köra bilar som går på fossilbränslen, inte äta charkuterivaror, rött kött, mättat fett, osv., osv...

Man kan sluta leva eller så kan man njuta av livet, även måttfullt. =)
Går det åtminstone att runka någonstans i garaget, efter 23.30, när alla sover ?
Runka = INTE gift.
Men fan, kanske synd? Jag är döpt som katolik. Måste kolla närmare. Vill INTE synda! Kan dricka lite mer än tillåtet, men INTE synda!!!

Tillbaka
Topp