Blockettråden 2

Blockettråden 2
Men helt ärligt brydde du dig inte så mycket förra gången det tipsades heller. Då var det ju typ grannen din som hade stulit den... ska tilläggas att det är sällan så här mycket kommer fram om en stulen cykel så hittills har du haft riktig tur!
Kan ju vara värt att försöka samla lite energi ifall försäkringen inte täcker, eller liknande.

Tråkigt med bortgången.
Ja, jag är en jävla lyckost helt enkelt!

Blockettråden 2
Kan någon hitta min cykel, stals vid Arlandagymnasiet i Märsta! Polisanmäld och stöldskyddsmärkt (rapporterad stulen). Har ej bakdelen numera och har en mobil hållare.

Bilagor

• Image1.jpg
    Image1.jpg
    394.5 KB · Besök: 212
  • Image2.jpg
    Image2.jpg
    471.9 KB · Besök: 224
Blockettråden 2
Kan någon hitta min cykel, stals vid Arlandagymnasiet i Märsta! Polisanmäld och stöldskyddsmärkt (rapporterad stulen). Har ej bakdelen numera och har en mobil hållare.
Kan någon moderator ta bort denna?
Har du kommit på var du ställde den inför utekvällen?
Moderatorerna tar inte bort inlägg om de inte strider mot forumreglerna. Däremot kan man redigera sitt inlägg och ta bort texten. Man får bara hoppas att ingen hunnit citera inlägget.

Blockettråden 2
Har du kommit på var du ställde den inför utekvällen?
Moderatorerna tar inte bort inlägg om de inte strider mot forumreglerna. Däremot kan man redigera sitt inlägg och ta bort texten. Man får bara hoppas att ingen hunnit citera inlägget.
Citera, sa Bill.
Kan någon moderator ta bort denna?
Citera, sa Bull.

Blockettråden 2
Nu blir jag lite sugen på att köpa loss den där downhillcykeln och skicka den till Sam Pilgrim. Bara för att bevisa att den faktiskt visst funkar utmärkt till downhill.

Blockettråden 2
jesus fn christ hur det ser ut i hans lägenhet. Är det så där pundare bor? I total misär.

Sen undrar jag hur alla dessa tjuvar lever som kränger stöldgods på facebook. Har de inget jobb? Åker de aldrig fast? Hur sover de om nätterna? Sitter sprutan i vänster eller höger arm?
Jag har sett värre...jobbat i fastighetsbranschen i hela mitt liv....

Blockettråden 2
Ha ha ja riktpriset på 115.000 känns lite lågt då.
Lite orolig kanske man blir över "elektriska växlar som funkar" är det det enda som funkar eftersom det är specat eller funkar dom bara lite extra bra!?

Tillbaka
Topp