me.I.am
Aktiv medlem
El-cyklar innefattas inte av allemansrätten, enligt Naturvårdsverket.
Har pausat från Happy i typ 2 veckor, tänkte läsa ifatt lite, kom till denna tråden läste några inlägg, tröttnade och skummade lite lätt, alla inlägg bara repeat, och kom ner till slutet på sidan för att se om det fanns någon mer sida, jomenvisst...
Snälla säg att det är ett dåligt skämt av någon moderator, som bara gjort copy-paste för att fylla 35(!) sidor (ingen skulle väl märka någon skillnad ändå).
Tror att om Sisyfos fått välja mellan att fortsätta rulla stenen uppför eller att följa med i den här tråden så hade han med glädje valt stenen.
Helt sanslöst...
Snälla säg att det är ett dåligt skämt av någon moderator, som bara gjort copy-paste för att fylla 35(!) sidor (ingen skulle väl märka någon skillnad ändå).
Tror att om Sisyfos fått välja mellan att fortsätta rulla stenen uppför eller att följa med i den här tråden så hade han med glädje valt stenen.
Helt sanslöst...

