Nu stannar jag på forumet!

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 54554
  • Start datum Start datum
Tycker det är alldeles för bestämda åsikter på det här forumet, var är tråden för oss som förhåller oss agnostiska till frågeställningen?

Du får starta en egen tråd, eller sitta och vela ett par år innan du startar den.

Tycker det är alldeles för bestämda åsikter på det här forumet, var är tråden för oss som förhåller oss agnostiska till frågeställningen?
då kan du registrera dig på pinkbike.

på varje fråga hundratals svar utan faktiskt innehåll enligt principen jag deltog också i debatten. lägre än låg densitet där.

en tror jag polsk arkitekt boende på svenska västkusten verksam även hos oss har tidigare försökt röra om i grytan på pinkbike medelst att stapla förolämpningar och svordomar. en tveksam metod, och visade sig till ingen nytta. det var lika dött för det. kommer för tillfället inte på hans nick.

men som sagt, vill du ha staplade helt intetsägande kommentarer gå till pinkbike. look no further.

till skillnad från den menlösa debatten, är pinkbikes redaktionella innehåll ganska vasst. lite tvärtom mot happyride faktiskt.

Tillbaka
Topp