SIE
Aktiv medlem
Bikester omstartar?
?Vem äter kokkorv 2023?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
?Vem äter kokkorv 2023?
Du har inte varit på Ikea nyligen?Vem äter kokkorv 2023?
Jag skulle aldrig åka till IKEA frivilligt. Jag skulle hellre cykla elcykel…Du har inte varit på Ikea nyligen?
(på BT är det ingen kö)
Själv avstår jag gärna från processat mat.Frågan är vilken kokkorv som är bäst , Biltemas eller Ikeas?
Alltid undrat vad du äter...Själv avstår jag gärna från processat mat.
Har sett kö till korven på Biltema.Du har inte varit på Ikea nyligen?
(på BT är det ingen kö)
Min miyata ridge runner team kan bekräfta att den faran är högst påtagligObegripligt att man hinner ta cykeln till verkstaden för punka i så fall.
Nu har vi gått upp från 1h till en eftermiddags arbete.
Nu har vi passerat 660 inlägg utan att beröra faran i att låta den genomsnittliga cykelmekanikern röra cykeln. Tankar kring detta?
Du kan inte bara lägga ut en sån bild utan lite mer info. Vad i hela hälsingland har drabbat den där stackars hojen???Min miyata ridge runner team kan bekräfta att den faran är högst påtagligVisa bilaga 664301
Korvkön var ändlös.Har sett kö till korven på Biltema.
Allting har en ände utom korvkön.....Korvkön var ändlös.
Den läste korvtråden på happyride.Du kan inte bara lägga ut en sån bild utan lite mer info. Vad i hela hälsingland har drabbat den där stackars hojen???
Eltråden, håller på att förberedas för motor nu.Den läste korvtråden på happyride.
Jag föredrar Ikea crispy bun. Även om jag äter det sällanFrågan är vilken kokkorv som är bäst , Biltemas eller Ikeas?
Vad räknas in i drivlina här? Är det växlar också eller kedja, klingor och kassett?Jag gör ju i princip allt mitt underhåll själv då jag har tid att lära mig samt i långa loppet tjänar tid på att inte lämna in.
Men du kanske har en poäng som jag inte tänkt på, om man vill att fler ska cykla vilket jag tror är bra i en större stad, så är det bra om det finns lätt-tillgänglig och prisvärd cykelservice.
Jag blir dock lite orolig för lbs:ens existens när grannen fått betala nästan halva cykelns nypris för att byta drivlina på en pendelcykel. Han var iof nöjd så allt bra kanske? I just det här fallet hade det räckt med att byta mindre antal delar men förmodligen hade det blivit nästan samma kostnad eftersom det tagit längre tid att rengöra och justera gamla grejer.
Men det kanske är så att köpa nytt måste bli dyrare så det på riktigt lönar sig att reparera. Kan man köpa en helt ok cykel på XXL för 2995 så ryms det väl i princip bara punkteringar och något kedjebyte i service-budgeten.
Korv m bröd för 5kr är det nog inte mycket förtjänst på.
Korv m bröd för 5kr är det nog inte mycket förtjänst på.
Herregud, vad har hen försökt med egentligen? Kaustik soda är inte så trevligt, men i vissa fall är det helt klart det minst jobbiga alternativet.Min miyata ridge runner team kan bekräfta att den faran är högst påtagligVisa bilaga 664301
Eftersom du undrar, såhär ungefärAlltid undrat vad du äter...
#noterat ?
Det ser ut som om nån har försökt få loss en sadelstolpe, misslyckats och sen totalt gått bananas med vinkelslipen. Det roliga i sammanhanget är att även efter detta haveri sitter nog stolpen fast precis lika mycket som innan,Herregud, vad har hen försökt med egentligen? Kaustik soda är inte så trevligt, men i vissa fall är det helt klart det minst jobbiga alternativet.
Vem äter kokkorv 2023?
Jag föredrar Ikea crispy bun. Även om jag äter det sällan
Själv avstår jag gärna från processat mat.
https://tidningensyre.se/2021/9-sep...rta-den-friska-delen-av-livet-med-36-minuter/ Ta det lagom med korven....
Jojo, men med vems mandat? Inte bara har personen kapat sadelstolpen så långt ned mot ramen att de flesta mekaniska metoder för att få ut stolpen är omöjliga, men våldet mot ramen är inte acceptabelt oavsett vad. Antingen erkänner man sig besegrad och lämnar tillbaka cykeln, eller så använder man metoder som man behärskar. Skulle jag få tillbaka en cykel i det där skicket skulle jag bli förbannad.Det ser ut som om nån har försökt få loss en sadelstolpe, misslyckats och sen totalt gått bananas med vinkelslipen. Det roliga i sammanhanget är att även efter detta haveri sitter nog stolpen fast precis lika mycket som innan,
https://tidningensyre.se/2021/9-sep...rta-den-friska-delen-av-livet-med-36-minuter/ Ta det lagom med korven....
Gäller detta per macka eller är det en engångsvinst om man äter en macka? Gäller de 33 minuterna oavsett storlek på macka, mängd jordnötssmör samt sylt? Frågorna är många ...https://tidningensyre.se/2021/9-sep...rta-den-friska-delen-av-livet-med-36-minuter/ Ta det lagom med korven....
Small targeted dietary changes can yield substantial gains for human health and the environment![]()
Det är vi som är Syre - Syre
Syre startade 2015 för alla som vill förändra världen och se ett fritt, demokratiskt, solidariskt och hållbart samhälle bortom tillväxtdogmer ochtidningensyre.se
44 om dagen ger evigt liv.Jag planerar att äta 800 syltmackor ikväll. Jag kommer bli jättegammal.
Ja, nåt kommer man dö av oavsett. Lika bra att ha kul och leva gott den tid man har.nu citerar jag en gammal arbetskamrat som tröttnade på vårat gnäll att han rökte två paket cigaretter om dagen ,”hundra procent av dem som dricker vatten dör oxå”.(inte säker på att Chrille kommit på det där själv ) .
Jag gillar både korv och bikester.