Trist utveckling av den här tråden. Någon användare ber en annan inte posta fler bilder, vill hellre se en annan typ av klockor. Tjafs, för tjafsets skull (jo, så är det. Försök inte). Inte Happy för mig. Det är ju inte som vi inte har en massa trådar där man kan tjafsa hur mycket man vill. ”Varje höst..”-tråden ska vara 42hz som postar en fantastisk bild på sin Monster, köp Seiko-rekommendationer, tips om Singular-straps och lite spridda gemytbilder på armbandsur (där priset spelar noll roll). Behövs inte politik.
Jag har några olika klockor jag får mycket glädje av. Jag har dem för min egen skull. Min fru bryr sig inte, mina vänner bryr sig inte, min omgivning fattar aldrig det geniala i att bära just den klockan jag bär vid ett speciellt tillfälle. ”Ingen vill veta var jag har köpt min tröja”. Och jag är ok och trygg med det. Jag har dem för min egen skull, och jag bryr mig. Den teoretiska risken att mina grannar ska se mig som en gäng-wannabe kan jag ta, så ängslig är jag inte.
Här kommer en som jag själv tycker signalerar (klock)snobb rätt bra. År och månad matchar bäraren tex.
Visa bilaga 663985