All-Trails - gpx hjälp för en snålis

glitch

Aktiv medlem
Hej hej,

skulle vilja ha tag på en ban-gpx på all trails men man måste ha premium för att kunna ladda ner filen. Tyvärr länkar arrangören till all trails bara....

Om någon happyit med premium kan tänka sig ladda ner den till mig pma :)tack tack

Kontakta arrangören, det är inte vettigt att man som deltagare ska behöva skaffa ett konto nånstans, som dessutom kostar pengar, bara för att få banan. Jag skulle gissa att arrangören har all-trails själv och inte vet om att det krävs prenumeration för att få ladda ner filen, det brukar inte vara särskilt tydligt om man själv är prenumerant. Du kan tipsa om att plotaroute.com tillåter att folk utan konto laddar ned banorna.

Kontakta arrangören, det är inte vettigt att man som deltagare ska behöva skaffa ett konto nånstans, som dessutom kostar pengar, bara för att få banan. Jag skulle gissa att arrangören har all-trails själv och inte vet om att det krävs prenumeration för att få ladda ner filen, det brukar inte vara särskilt tydligt om man själv är prenumerant. Du kan tipsa om att plotaroute.com tillåter att folk utan konto laddar ned banorna.

Har mailat arrangören redan men har inte fått svar tyvärr. Därav mitt försök via happy :)

Det går bra med ett kostnadsfritt konto. Eller är du bara lat?
Image2.jpg

Tillbaka
Topp