Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det kliar i fingrarna att länka till ett visst klipp från Kung Fury... men jag vågar nog inte.Jag tycker att vi snarare ska ge alla i tråden en eloge för att ha hållt den igång så länge utan att den har stängts och att mustaschmannen inte blivit nämnd (ok, inte helt) förrän på sida #84.
"We even finish eachothers..."Det kliar i fingrarna att länka till ett visst klipp från Kung Fury... men jag vågar nog inte.
Jag tycker att vi snarare ska ge alla i tråden en eloge för att ha hållt den igång så länge utan att den har stängts och att mustaschmannen inte blivit nämnd (ok, inte helt) förrän på sida #84.
Quillstam, bamsesadel, chainless och hta brantare än sta? Näe det funkar inte.Är det såhär ena fraktionen tänker?
Jahaa.Den undre bilden betyder att det är förbjudet att sladda
Så är det, däremot är den motoriserad och omfattas således inte av allemansrätten. Men GGN har ju ordnat tillstånd, frågan är om de boomers som far runt själv i skogarna och här i tråden gjort det?Roligt också att GGN inte bryter mot lagen då, eftersom el-MTB är en cykel o inte ett motorfordon.
Kanon! ?
Så är det, däremot är den motoriserad och omfattas således inte av allemansrätten. Men GGN har ju ordnat tillstånd, frågan är om de boomers som far runt själv i skogarna och här i tråden gjort det?
Trevlig som vanligt ja. Du e som en högstadieelev som kör typ ”luften e fri” mot sin lärareDå frågar jag igen , vad ska du göra åt saken mr keyboard warrior ?
Ah, jag trodde det var sväva som var förbjudet.Den undre bilden betyder att det är förbjudet att sladda
Trevlig som vanligt ja. Du e som en högstadieelev som kör typ ”luften e fri” mot sin lärare
De funkade inte så bra med vuxna argumenterandet ser jag
?
Du har full koll! ?Du har väll aldrig kommit med något vettigt svar eller vuxet argument sen du komm in i tråden .
Du känna som en sån där miljöaktivist som limmar fast dig på vägen och tror det ska lösa alla världens problem. Lite som när du sitter här och argumenterar
Inga personangrepp här inte, bara vuxna argument. "Keyboard warrior", "miljöaktivist", "vad ska du göra åt det?". Nån borde vara med i ett debattprogram!
Mera koll än dig iallafall vad som gäller med elcyklar , du har inte kommit med någon vettig kommentat än ?Du har full koll! ?
Jag har inte orkat kolla (det är rätt många sidor och du struntar ju i vad du skriver själv!), men "pajas" minns jag. Vad kallar du "keyboard warrior"? Beröm? :) "Farbror med den lilla mustaschen"? Också beröm? Eller "vettig kommentar"? Argument, kanske!? :)Hur går det med dina anklagelser om personangrepp mot dig ? . Har du lyckats ljuga ihop några än
Jag skulle nog inte sätta mig ner heller.Styrstammen ser lite smal ut och gaffeln verkar ha negativ rake i kronan. Annars ser det trovärdigt ut.
Jag har inte orkat kolla (det är rätt många sidor och du struntar ju i vad du skriver själv!), men "pajas" minns jag. Vad kallar du "keyboard warrior"? Beröm? :) "Farbror med den lilla mustaschen"? Också beröm? Eller "vettig kommentar"? Argument, kanske!? :)
Men, det var kanske inte du som skrev "keyboard warrior", "miljöaktivist" osv? :)
Nä, jag har inte letat. :) Du tror en massa konstigheter. Tex att elcyklar omfattas av allemansrätten (när det är tvärt om). Men allt var uppenbarligen mitt fel. Och jag var "oskön". Och det var låg nivå av både dig och mig (trots att gyttorparn var den som drog upp mannen med den lilla mustaschen). Ordet "pajas" har nämnts. Osv. Osv. Crossförare är jag tydligen också, trots att jag inte kört cross. :) Vem är det som tjatat om det?Fast nu gällde det ju dig , jag tror du har letat men inte hittat några personliga påhopp riktat mot just dig.
Så, mannen med den lilla mustaschen var INTE riktat mot mig? Det är alltså inte ett påhopp att bli jämförd med nån som är ansvarig för miljoner människors död? :) Wow, då har du ingen större koll på vad mannen med den lilla mustaschen gjorde. Men, "vad ska jag göra åt det"? :)Mannen med den lilla mustaschen var för det första gyttorparn som började kalla dig det och inte jag, sen om det är ett påhopp vette tusan men jag antar att du är extremt känslig och tar allt personligt
Nä, jag har inte letat. :) Du tror en massa konstigheter. Tex att elcyklar omfattas av allemansrätten (när det är tvärt om). Men allt var uppenbarligen mitt fel. Och jag var "oskön". Och det var låg nivå av både dig och mig (trots att gyttorparn var den som drog upp mannen med den lilla mustaschen). Ordet "pajas" har nämnts. Osv. Osv. Crossförare är jag tydligen också, trots att jag inte kört cross. :) Vem är det som tjatat om det?
Så, mannen med den lilla mustaschen var INTE riktat mot mig? Det är alltså inte ett påhopp att bli jämförd med nån som är ansvarig för miljoner människors död? :) Wow, då har du ingen större koll på vad mannen med den lilla mustaschen gjorde. Men, "vad ska jag göra åt det"? :)
Är jag extremt känslig? Elcyklister går ju bananas av att jag citerar NVV! En erfaren enduroförare blev så kränkt (av att jag frågade hur man kör cross/enduro) att hen tryckte på ignoreknappen. :) Du är otrevlig och kränkt i nästan (säkert finns det nåt där du INTE är kränkt och otrevlig) alla inlägg.
Jag nämnde just några. :) Har du redan glömt bort dem?Försök inte snacka bort detta nu som du brukar göra , vart är bevisen för att du har blivit påhoppad med personliga trakasserier? Komm igen visa dom nu då.
Ja, det har jag "tjatat om". En motor ÄR en motor. Liksom jorden inte är platt. :) Jag har citerat även NVV nögra gånger. Några blev så kränkta av verkligheten att de valde att ignorera. Men de är inte känsliga! Inte du heller, naturligtvis. "Keyboard warrior" är ju nåt alla skriver (istf argument). :)Du är väll den som tjatat mest i denna tråden med ditt en motor är en motor, det gick så långt att flera valde att ignorera dig då du inte svarade på deras frågor utan fortsatte med ditt motor tjat.
Du ljög. Om mig. Flera gånger. :) Kanske trevligt i din familj/vänskapskrets men inte i min.Så du tog det personligt att jag kallade dig crossförare ? Ja då är du lättktänkt . Du har tidigare kört cross/enduro det är same same enligt mig
?Vem har sagt att det är den tyska farbrorn som menas ? , kan ju lika gärna vara charlie chaplin ? .
Så, du vet vad han tänkte!? Imponerande! Hen var inte extremt känslig? Utan skrev bara ett kränkt inlägg och "stormade ut"? Istället för att (med några få ord) förklara hur man kör cross och enduro? :)Nä han valde att ignorera dig då du minsann visste bättre än honom hur det ligger till med enduro och grepp fast han kört I över 20 år. Men du vet och kan ju allt och håller man inte med dig så kör du igång med ditt rabblade och konstiga liknelser .
Okey att kalla dig hycklare kanske var lite att ta i från min sida , orkar inte gå igenom alla inlägg men det var några inlägg som du var anti emtb och hade en ganska tråkig attityd enligt min mening
Bra argument om att elcyklar och allemansrätten. Tack för att du tog dig tid.Oj, gjorde misstaget att klicka på "Visa ignorerat innehåll" för att se vad som pågick. Tror dom flesta ignorerat BFS för massa meningslös spam, inte för något motargument.
Bra argument om att elcyklar och allemansrätten. Tack för att du tog dig tid.
På din egen mark, samt där du fått lov av markägaren. Åtminstone om man lyssnar på våra svenska myndigheter. Sedan finns det en lobby här på happy som sprider alternativa ”fakta”.Om man skulle skaffa en eMTB, var får jag då använda den? Verkar finnas två (jävligt) tydliga sidor av myntet.
Precis det som hände mig också, köpte en för ett par veckor sen! :DJag har ej valt sida i denna "intressanta" tråd, men faktum är att den håller mitt sug på att skaffa eMTB uppe.
Har aldrig varit så intresserad av det tidigare.
"All reklam är bra reklam" i guess...
Om man skulle skaffa en eMTB, var får jag då använda den? Verkar finnas två (jävligt) tydliga sidor av myntet.
Förutom på andras mark dåPrecis det som hände mig också, köpte en för ett par veckor sen! :D
Du får köra överallt, det är en cykel.
Har du nån trovärdig källa till det?Du får köra överallt, det är en cykel.
Som jag skrivit tidigare, jag gillar inte knark eller gängkriminalitet heller. Känner du intresset stiga? Vill du gå emot Naturvårdsverket så är det ditt val. Inte mitt fel.Jag har ej valt sida i denna "intressanta" tråd, men faktum är att den håller mitt sug på att skaffa eMTB uppe.
Har aldrig varit så intresserad av det tidigare.
"All reklam är bra reklam" i guess...
Om man skulle skaffa en eMTB, var får jag då använda den? Verkar finnas två (jävligt) tydliga sidor av myntet.
NVV: "Att köra elcykel ingår inte i allemansrätten."Om man skulle skaffa en eMTB, var får jag då använda den? Verkar finnas två (jävligt) tydliga sidor av myntet.
NVV: "Att köra elcykel ingår inte i allemansrätten."Du får köra överallt, det är en cykel.
Tempobåge o d:o position funkar inte heller så bra.Styrstammen ser lite smal ut och gaffeln verkar ha negativ rake i kronan. Annars ser det trovärdigt ut.
Vad säger vi om cyklistens outfit då? Är den happykorrekt?Tempobåge o d:o position funkar inte heller så bra.
Jag hade tappat sugen direkt om @MtbIte å andra e representanter för en sport. De e som att gilla fotboll för man gillar de ”goa” snacket i omklädningsrummet.
Många faktaresistanta pajasar här å dom flesta verkar köra cykel med motor
”Miljöaktivist” ”fattig” osv osv. Go stil du körDer är snarare du som representerar cykelsporten på ett negativt sätt genom att sitta med din pekpinnar på ett forum och säga vilken cykel man får och inte får cykla på .
Låt alla cykla och ha kul på vilken cykel dom vill , spelar ingen vilken cykel man använder.
jag tror bara att du kanske är avundsjuk för att du är fattig och inte har råd med en elcykel själv och kommer förmodligen aldrig att ha der heller.
Eftersom jag varit halvt ivalidiserad med min grova Atros när jag satte mina resultat så borde jag haft en elcykel.Kollar man dina resultat så kanske du behöver en emtb för att hänga med .
Skänkte dom serneke tröjan åt dig som tröstpris för att du är så dålig på att cykla ?