Luzen
Aktiv medlem
Tips om budgetprylar på Lidl
Kebabrullar fanns i Tyskland långt innan de fanns i Sverige. De kallades rollo.En kompis som jobbade på IBM i Dublin var med och lärde pizzerior där att göra kebabrullar.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kebabrullar fanns i Tyskland långt innan de fanns i Sverige. De kallades rollo.En kompis som jobbade på IBM i Dublin var med och lärde pizzerior där att göra kebabrullar.
Jag säger baraTacopizza och kebabpizza!
Tack, vilken föredömlig demonstration. Det var alltså inget vanligt spärrhandtag utan någon sorts anpassningsbar variant, såg inte jättepålitlig ut.Här är en person som testar båda verktygen.Mer information: https://offers.kd2.org/en/gb/lidl/plvHy/
Jag tror alla vet det, tror ännu tidigare i Turkiet och Syrien.Kebabrullar fanns i Tyskland långt innan de fanns i Sverige. De kallades rollo.
Livsmedeljätten återkallar Yayla Suckuk Vitlökskorv.
Orsaken är att leverantören upptäckt att den kan innehålla bakterien E-coli.
Att äta korven kan innebära en hälsorisk.
"Samtliga berörda produkter är bortplockade ur butik och vi uppmanar alla kunder som köpt varan att returnera den till närmaste Lidl-butik", skriver företaget i ett pressmeddelande.
Återkallelsen gäller korven med bäst-före-datum 05-04-2024.
Kunder får sina pengar tillbaka även utan att visa kvitto.
Trots avsaknad av [OT] i trådtiteln är detta inte en cykelspecifik tråd. Mest fokus har varit på de konserverade körsbären, tätt följda av Lidls sadlar. Dremlar (?) och svetsar har även passerat.Korven är OT.
Jag brukar spana in vad de har för cykelprylar. Man vet aldrig vad man kan stöta på i butiken.
Vad är det för färg på den? Frågar åt en vän.Såatteh. Är det någon som hann kalla den för bajskorv än?
Lidl har blandade prylar och jag har köpt en del saker där, även mat.Trots avsaknad av [OT] i trådtiteln är detta inte en cykelspecifik tråd. Mest fokus har varit på de konserverade körsbären, tätt följda av Lidls sadlar. Dremlar (?) och svetsar har även passerat.
Körsbären kallas i den här tråden för de "äckliga körsbären" vilket på happyspråk betyder att de är jättegodaLidl har blandade prylar och jag har köpt en del saker där, även mat.
Körsbär säger du? Var de hiss eller diss?
Ålrajt...jag fortsätter då att foka på kvalitetsprylarna som Lidl har och skippar dessa bär.Amarenakörsbär heter de. Brukar finnas vissa italienska veckor, t.ex. nästa. De brukar finnas kvar länge och hamnar nästan alltid i fyndlådan, så speciellt poppis verkar de inte vara. Troligtvis för att de är vidriga.
Amarenakörsbär heter de. Brukar finnas vissa italienska veckor, t.ex. nästa. De brukar finnas kvar länge och hamnar nästan alltid i fyndlådan, så speciellt poppis verkar de inte vara. Troligtvis för att de är vidriga.
När stjärnorna står rätt och Han Som Bestämmer har en god dag.Hej
När brukar Lidl mekställ dyka upp?
Men det finns väl inte när som helst på året eller? Brukar det vara vår eller sommar??När stjärnorna står rätt och Han Som Bestämmer har en god dag.
Är det brådis är Harald Nyborgs likadant.
![]()
Cykelmonteringsstativ - billigt online
Cykelmonteringsstativ i stabil design med 4 fötter och steglös höjdjustering och praktiska snabbspännare. Inkl. magnetisk förvaringsbricka, styrstabilisator och insexnyckel för montering av stativet. • Höjd: 110 - 190 cm. • Fastspänningsdiameter: 25-40 mm. • Max belastning: 30 kg. • Vikt: 7 kg...www.harald-nyborg.se
Ok tack, har du ett själv och är nöjd?Jag tror det dyker upp på våren ibland men inte allltid. Har hänt på hösten med.
Vad kostade lidl stället senast det fanns??
Några sidor bak står att det kostade 599 kr i höstas (28/8): https://happyride.se/forum/threads/tips-om-budgetprylar-pa-lidl.1843497/page-86#post-4356976Hade inte mekstället gått upp i pris med ett par hundra kronor senast det såldes?
Jag har Harald Nyborgs variant sedan några år. Funkar fint till vardagsmek på gravel, räser och FS. Men visst, det kräver lite plats.Ok tack, har du ett själv och är nöjd?
Vad kostade lidl stället senast det fanns??
Fast man behöver inte fälla ut benen helt.Jag har Harald Nyborgs variant sedan några år. Funkar fint till vardagsmek på gravel, räser och FS. Men visst, det kräver lite plats.
Nej, funkar fint att ha dem 2-3dm från center.Fast man behöver inte fälla ut benen helt.
Jag har ett det är OK men som sagt inget märkvärdigt. Det mindre bra är att benen pekar ut åt alla håll så att det tar ganska mycket plats, plus att klämman är lite meckig att ändra storlek på om man ska klämma fast olika cyklar.
Japp, köpt för fem år sedan typ. Bra sammanfattning av övriga ovan tycker jag. Inte perfekt men gott nog för 200kr eller vad jag gav (fyndlåda).Ok tack, har du ett själv och är nöjd?
Jag skulle vilja säga att HELA grejen med Lidl-stället var att det var billigt...Halva grejen med Lidl-mekstället var ju att det var väldigt billigt när det kom. Då kostade det 299 kr. Om det nu kostar 599 kr så är det plötsligt inte så mycket pengar extra för att köpa ett märkesställ istället. Jag har ett Lidl-ställ som jag är nöjd med givet att jag köpte det för 299 kr, men det hade inte varit ett lika självklart köp om jag hade behövt betala 599 kr.
Det har jag ju också en rätt justerbar design, mer än mitt märkesställ iallafall, även om det är långt ifrån lika stadigt.Jag skulle vilja säga att HELA grejen med Lidl-stället var att det var billigt...
Nja, givet att man bara ska ha det till hemmamek någon gång ibland så fungerar det bra. Inte det smidigaste, ganska tungt och lite långsamt att justera, men stabilt och gör jobbet. För någon som mekar cykel hela dagarna är det däremot helt klart värt att köpa något bättre.Jag skulle vilja säga att HELA grejen med Lidl-stället var att det var billigt...
Fanns INGA i de två Lidlaffärer jag hemsökte idag! ?