Fram hjul

Mircea Eu

Medlem
Fram hjul
Jag undrar vad saknar har?

Bilagor

• IMG_5688.jpeg
    IMG_5688.jpeg
    413.2 KB · Besök: 104
  • IMG_5687.jpeg
    IMG_5687.jpeg
    477.1 KB · Besök: 85
  • IMG_5686.jpeg
    IMG_5686.jpeg
    475.1 KB · Besök: 75
Fram hjul
...det finns thruaxel nav i både 100 och 110mm (boost) bredd och 12, 15 och 20mm axel, kan vara bra att veta.

Det finns även adapteraxlar från thruaxel till QR (t.ex. på köp och sälj för någon dag sen, dock inte mina).

Fram hjul
Det bör ju inte vara ett hinder för att skriva ihop. Fast å andra sidan är det alldeles för många infödingar som inte heller klarar av sitt modersmål. Vilket skulle bevisas i detta forum.
Kan nog absolut vara ett hinder, finns språk där man sällan skriverihop. Att ställa om det tänket är nog svårare än man tror.
Tycker själv att det ofta tar emot att skrivaisär när jag talkar english.

Fram hjul
...det finns thruaxel nav i både 100 och 110mm (boost) bredd och 12, 15 och 20mm axel, kan vara bra att veta.

Det finns även adapteraxlar från thruaxel till QR (t.ex. på köp och sälj för någon dag sen, dock inte mina).
Jag så det finns några storleken. Jag ska kolla vilken passar till min hjul.

Bilagor

• IMG_5690.png
    IMG_5690.png
    28.1 KB · Besök: 22
Fram hjul
Var han en diktator också förutom att vara en man med udda intresse för en specifik del av bilar?

Det vet jag inte, men kan inte utesluta det. Jag undrade dock, dom du kanske refererar till, om jag blandar ihop reglerna om diktatorer och man med udda intresse för en specifik fel av bilar eller om samma regel gäller både.

Tillbaka
Topp