Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Funkar det med snabbkoppling?Jag undrar vad saknar har?
Det ska vara en thru-axle, vilket finns av snabb/QR-typ och för insexsyckel. Vill du ha 5 mm QR så behöver du i sådant fall bygga om hjulet med andra adaptrar, om det går.Funkar det med snabbkoppling?
Tack så mycket för hjälpenDet ska vara en thru-axle, vilket finns av snabb/QR-typ och för insexsyckel. Vill du ha 5 mm QR så behöver du i sådant fall bygga om hjulet med andra adaptrar, om det går.
Nu är jag ju Happys språkpolis nummer ett i vanliga fall, men jag gissar att TS inte har svenska som modersmål?Korv kiosk
Det bör ju inte vara ett hinder för att skriva ihop. Fast å andra sidan är det alldeles för många infödingar som inte heller klarar av sitt modersmål. Vilket skulle bevisas i detta forum.Nu är jag ju Happys språkpolis nummer ett i vanliga fall, men jag gissar att TS inte har svenska som modersmål?
Kan nog absolut vara ett hinder, finns språk där man sällan skriverihop. Att ställa om det tänket är nog svårare än man tror.Det bör ju inte vara ett hinder för att skriva ihop. Fast å andra sidan är det alldeles för många infödingar som inte heller klarar av sitt modersmål. Vilket skulle bevisas i detta forum.
Vad har du för gaffel?Suntur med snabbt koppling.
Jag så det finns några storleken. Jag ska kolla vilken passar till min hjul....det finns thruaxel nav i både 100 och 110mm (boost) bredd och 12, 15 och 20mm axel, kan vara bra att veta.
Det finns även adapteraxlar från thruaxel till QR (t.ex. på köp och sälj för någon dag sen, dock inte mina).
Tack så mycket för hjälpen. Jag köpte denJag undrar vad saknar har?
En happyklassiker jojo.... åsiktkorridorren krymper.....Raderade fåniga bilder.
// Admin
En happyklassiker jojo.... åsiktkorridorren krymper.....
Brunt är fint
Var han en diktator också förutom att vara en man med udda intresse för en specifik del av bilar?Kanske inte tillräckligt klassik. Då behövs det: Landrover mannen / Landrovermannen (eller måste man då vänta till sidan tre?).
Var han en diktator också förutom att vara en man med udda intresse för en specifik del av bilar?