Manurhin2
Aktiv medlem
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Det är Män, du skulle inte förstå?50+, är det bara massa gamla avdankade gubbskrällen som håller på FBK? ?
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är Män, du skulle inte förstå?50+, är det bara massa gamla avdankade gubbskrällen som håller på FBK? ?
Semi? Är det skinnflöjtning du yrar om nu igen?Usch å fy, dålig känsla inför semin idag....Taket är på! Kommer inte bli bra....
Helt tvärtom här ?Usch å fy, dålig känsla inför semin idag....Taket är på! Kommer inte bli bra....
Hade det inte varit roligare med lite motstånd?Helt tvärtom här ?
Var länge sen jag hade en så här bra känsla inför ett derby.
Räknar med att matchen blir försenad pga röken efter pyrot….
(Vi får nog starta en fotbollstråd så vi inte blir utsparkade härifrån ?)
Varför håller Solna ens på med idrott, vilka sopor???Helt tvärtom här ?
Var länge sen jag hade en så här bra känsla inför ett derby.
Räknar med att matchen blir försenad pga röken efter pyrot….
(Vi får nog starta en fotbollstråd så vi inte blir utsparkade härifrån ?)
Vänta bara! När vi går upp i SHL om nåra veckor!Varför håller Solna ens på med idrott, vilka sopor???
Men det satt oväntat långt inne!Sådärja, man ska inte göra mer än vad som krävs ?
Jävlar vad jag höll på att bränna av ordentligt när gnaget kvitterade! ?Snyft...blev som det kändes när taket var på FÖRLUST!!!
Men grattis lillebror Djurgårn!![]()
Japp! Det blev ju onekligen en spännande match!Jävlar vad jag höll på att bränna av ordentligt när gnaget kvitterade! ?
Onödigt spännande mot slutet men otroligt skönt att sätta småbröderna från Solna på plats ?
Vi ses på jordgubbsvallen i sommar ?
Inte dåligt av ett gäng döskallar att vinna serien! Det måste man ge dom.
Kan tänka mig det!Livet som djurgårdare är helt ok just nu ?
Ni var så överlägsna så att jag somnade?Livet som djurgårdare är helt ok just nu ?
Passa på och njut medan ni kan ?Livet som djurgårdare är helt ok just nu ?
Logga in eller registrera dig för att visa
Visa inlägg, foton och mycket mer på Facebook.www.facebook.com
Men du älskar ju Färjestads "töser" ?
Du menar tösen Eva Lisa Holtz? Men hon dog ju 1818...Mer känd som Sola :)Men du älskar ju Färjestads "töser" ?
Inte ge upp redan nu!Hmmm, ikväll blir det torsk till middag...2 skott på mål hittils, det kommer aldrig gå bra det här...![]()
Vi AIK'are är födda som pessimister....Inte ge upp redan nu!
Kom över till det rätta laget ska du se att det blir bättre (både i hockey och fotboll)?Vi AIK'are är födda som pessimister....![]()
Nähä du! Där går gränsen!....Då är jag hellre en stolt pessimistisk Gnagare.Kom över till det rätta laget ska du se att det blir bättre (både i hockey och fotboll)?
Hur fan löser dom det publikmässigt om vi möts i slutspelet?! ?Nähä du! Där går gränsen!....Då är jag hellre en stolt pessimistisk Gnagare.![]()
Nä, Globen är väl på renovering fortfarande?Hur fan löser dom det publikmässigt om vi möts i slutspelet?! ?
Att spela utan bortapublik funkar ju inte isf….
Hyfsad resa Kalle Holm i Nybro har gjort den här säsongen. För två månader sedan spelade han matcher i en lada i Norrahammar inför knappt trehundra betalande och ikväll spelar han kvartsfinal i Hockeyallsvenskan inför ett (förmodat?) fullsatt Monitor ERP Arena.
Brynässupportrarna är alltså så segervissa att de väljer att spara sig till finalen.Tjena!
Långt ifrån fullsatt.. Men ja, jäklar vilken resa.
Hmmm, ska det fortsätta såhär, så blir det ju du mot mig i semin....ryyyys...Stabil vinst igen ?
Jaså? Och sen får vi möta tattartälje i finalen då. Synd, hade varit kul att få tvåla dit Djurgårn.Hmmm, ska det fortsätta såhär, så blir det ju du mot mig i semin....ryyyys...
Ja visste det! Du var bara tvungen att kolla in den mäktiga, härliga och vackra Jordgubbsarenan!Passerade Solna förut på motorvägen, tragiskt ställe?