Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den här tråden kanske skulle heta "Tips om cykelrelaterade budgetprylar på Lidl" istället. Så det inte blir några missförstånd. Bara en tanke.Dags att återvända till att tipsa om cykelrelaterade prylar?
Tröttsamt att klicka på alla mejl bara för att läsa om andras matvanor.
Men det är väl år sedan den avhandlade endast cykelrelaterat?Den här tråden kanske skulle heta "Tips om cykelrelaterade budgetprylar på Lidl" istället. Så det inte blir några missförstånd. Bara en tanke.
Är det inte det som https://happyride.se/forum/threads/cykla-in-varen-cykelgrejor-hos-lidl.1840645/ är till för?Den här tråden kanske skulle heta "Tips om cykelrelaterade budgetprylar på Lidl" istället. Så det inte blir några missförstånd. Bara en tanke.
Glöm inte jordgubbarna! Jag har ju tjatat om de hela vårenVi är många som käkar ost och körsbär och annat medans vi cyklar runt på våra lidl-sadlar så visst är det cykelrelaterat
Mekställ är givetvis inte cykelrelaterat. Amarone-körsbären till after-cyclingMen det är väl år sedan den avhandlade endast cykelrelaterat?
Är inte allt som rör Lidl per automatik cykelrelaterat nuförtiden iom Lidl-Trek? :)Den här tråden är inte märkt OT så jag antog att det skulle vara cykelrelaterat.
Alla trådar blir OT senast inlägg 6, själv löser jag det genom att gå OT redan i mina TrådstarterDen här tråden är inte märkt OT så jag antog att det skulle vara cykelrelaterat.
Jag är med nyfiken, i synnerhet mot Kärchers och Nilfisks instegstvättar.Undrar ifall någon har erfarenhet av Lidl högtryckstvätt? På kampanj denna vecka.
![]()
Högtryckstvätt - Lidl Sverige
Högtryckstvätt - Perfekt för bilen, terrassen eller fasaden 3 användningsmöjligheter: som vario-solfjäderstråle,www.lidl.se
Låter som roterande stråle. =)Hm, ”turbo-smutsfräs” var ett nytt uttryck jag aldrig hört. Borde nästan köpa tvätten bara för att se vad det är ?
Också intresserad. Köper nog om den finns kvar på min lokala Lidl.Undrar ifall någon har erfarenhet av Lidl högtryckstvätt? På kampanj denna vecka.
![]()
Högtryckstvätt - Lidl Sverige
Högtryckstvätt - Perfekt för bilen, terrassen eller fasaden 3 användningsmöjligheter: som vario-solfjäderstråle,www.lidl.se
Kan man göra billigare version av dechatlons grejer? Vi har 2st av deras ryggsäckar och det märks att dom sparat in på saker.Funktionströjorna har kommit i fler färger. Lätt värt 59;90 för ljust mintgrön.
Deras vandringsryggsäckar ser ut som billiga versioner av decathlons till samma pris.
Deras 199krs-vandringsryggsäck är riktigt jäkla bra. Lidls känns som den är av någon slags galonblend.Kan man göra billigare version av dechatlons grejer? Vi har 2st av deras ryggsäckar och det märks att dom sparat in på saker.
Ha. Också råkat ut för det. Kan finnas adapter som passar på Biltema.Vill någon ha en rörrensare till sin högtryckstvätt så finnes nog det i Göteborgsområdet. I min enfald trodde jag att anslutningarna på högtryckstvättar var standardiserade, lex Boost.
Ser trevliga ut. Kostar?Visa bilaga 710913
Tipsade jag om dessa ifjol? Toppen att ställa på grillen
49:90Ser trevliga ut. Kostar?
Ska hela stället på, inte bara spetten?Tipsade jag om dessa ifjol? Toppen att ställa på grillen
Hela stället, sjukt smidigt. Så enkelt att rotera!Ska hela stället på, inte bara spetten?
Jag behöll bara spetten och körde resten i metallåtervinningen. Bra skit dock.
Man skall gilla mycket saft närmsta veckorna också. Hållbarheten öppnad är urdålig.Då jag gilla körsbär ville jag testa denna:
Visa bilaga 692433
Besviken. Väldigt svag smak av körsbär. Inget fel men kommer nog inte köpa igen.
Kanske går att baka med?Man skall gilla mycket saft närmsta veckorna också. Hållbarheten öppnad är urdålig.
Någon som vet om deras mekställ är bra? 599krCykel/sport-vecka nästa vecka: https://www.lidl.se/c/sport-fritid/a10051184?tabCode=Next_Sales_Week
Ja, de är bra, men de var bättre per krona när de kostade 399.Någon som vet om deras mekställ är bra? 599kr
Någon som har erfarenhet av deras cykelhandskar? De jag har nu från Gore håller på att falla sönder (främst gelkuddarna som lossnat).Cykel/sport-vecka nästa vecka: https://www.lidl.se/c/sport-fritid/a10051184?tabCode=Next_Sales_Week
För att inte tala om 299kr ?Ja, de är bra, men de var bättre per krona när de kostade 399.
De känns annorlunda varje gång. Jag har ett par som är väldigt tunna, knappt någon fyllning alls. De går sönder lätt. Sen har de haft sådana som har ett plast/gummi-skydd utanpå. De tycker jag har gått bra!Någon som har erfarenhet av deras cykelhandskar? De jag har nu från Gore håller på att falla sönder (främst gelkuddarna som lossnat).
För framtida referens, då bladen plockas ned...
LIDL Cykelvecka Mars 2024
Visa bilaga 688300
Visa bilaga 688299
Visa bilaga 688298
Det var inte igår man hörde någon kalla det "munkjacka" :DFör framtida referens, då bladen plockas ned...
Visa bilaga 712223
Visa bilaga 712222
LIDL Cykelvecka Juli 2024
Förra cykelveckan:
Det jag har från lidl kan inte kategoriseras som bra. Det är dåligt men det funkar och kan bli ok om man moddar det. Det ser ut som att de har gjort om reglaget för att spänna klämman på det nya, för den jag har är helt värdelös. Ska man justera klämman får man ta på handskarna och handskruva en vingmutter.Någon som vet om deras mekställ är bra? 599kr
Har funderat på o modda mitt genom att sätta upp det i svarven och lättra om ytan på rören i lederna, för original så är dom så gott som släta, med riktig lättring så blir det lite mer motstånd i klämmorna.Det jag har från lidl kan inte kategoriseras som bra. Det är dåligt men det funkar och kan bli ok om man moddar det. Det ser ut som att de har gjort om reglaget för att spänna klämman på det nya, för den jag har är helt värdelös. Ska man justera klämman får man ta på handskarna och handskruva en vingmutter.
På det jag har så vrider dig rören i varandra oavsett hur hårt man skruvar åt. Så hänger du en mtb och tar av ett hjul så kommer cykeln att rotera.
Men som sagt, det funkar och är lätt att flytta runt.
Ja, inte speciellt hållbara, vittrar sönder och inte speciellt bekväma gillar inte riktigt gelkuddar men för det priset kan man ju köpa några par ifall.Någon som har erfarenhet av deras cykelhandskar? De jag har nu från Gore håller på att falla sönder (främst gelkuddarna som lossnat).
Noterbart är att sadlarna i förra cykelkampanjen var av fabrikat Wittkop, I denna kampanj är de från Lidls egna sport-varumärke Crivit.Sedan förra veckan så har det varit prisförändringar.
Sadel från 99,90 till 89,90