Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilken uppkäftig ton!Total diss, tror jag.
Risk för dålig stämning?Vilken uppkäftig ton!
Jag är själv väldigt musikalisk, men har svårt att få ens ett ackordsarbete.
Risk för dålig stämning?
När den är så liten att det nästan bara är en blomrabatt - Semikolonilott.Mörbylånga kommun har lagt upp ett nytt område för kolonilotter, eftersom den förra de lade upp innehöll mycket om det var arsenik eller asbest. Fick mig att fundera:
Punktvis odling - Kolonilott
Tarmvinst - Kolon-i-lott
Hm, hur många ord kan generera genom att byta ut precis en bokstav i gravel mot en annan.
gravel -> dravel
gravel -> gravöl
gravel -> graven
Finns det fler? Bortser här från tveksamma ord som t.ex. gruvel (=el i gruva)
Jag vågar inte fortsätta i "gravel"-tråden eftersom trådskaparen visade sig ha någon sorts seriös avsikt.SAOL ger även kravel och sen finns Graves (sjukdom)
Låt oss börja med parvel …
Grovel är väl annat namn för starkström?Jag vågar inte fortsätta i "gravel"-tråden eftersom trådskaparen visade sig ha någon sorts seriös avsikt.
Tänker man på formen Watergate - Lasagnegate kan man få...
Grävel: har hjul som bara gräver ner sig i leran.
Grovel: robust variant med rejäla traktordäck.
Gruvel: bra belysning och anpassad för långa tunnlar med låg takhöjd.
Elel: får diskuteras i ett annat underforum.
Trodde det var fröns tvekan inför att bli något mer.Grovel är väl annat namn för starkström?
Snyggt.
Då var det min tur att gå på den!Snyggt.
[OT] Pappaskämt, ordvitsar
Kalmar Stadsbibliotek har en himla massa talböcker. Det är bra, för jag är så dålig på att räkna.happyride.se
Helt ok räcker för min del.Min cykel har jättebra bromsar.
Jag har belägg för det
Dåliga bromsar ger bromsspår...Helt ok räcker för min del.
Är det verkligen så?Dåliga bromsar ger bromsspår...
Ahum...
Oh... ?Ahum... ?
[OT] Pappaskämt, ordvitsar
Kalmar Stadsbibliotek har en himla massa talböcker. Det är bra, för jag är så dålig på att räkna.happyride.se
Kapar de med bandsåg också?Jag har hört att när dom ska bygga scenen till ESC i Malmö, så vill dom helst använda trall-virke
Nu tycker jag att ni får hålla god ton i tråden!Kapar de med bandsåg också?
Jag fattar, noll.Då tråden sedan länge gått från att vara rent ordvitsande känns det som denna kan platsa:
De två vännerna e^x och C var ute och gick längs en gata i stan. C slänger en blick över på andra sidan gatan och stelnar till.
"Vad är det", frågar e^x.
"Ser du inte, det är ju differentialoperatorn", svarar C.
"Äh, han är väl inget att vara rädd för", säger e^x och går kaxigt över till andra sidan gatan.
"Hej, jag tror inte vi träffats tidigare. Jag heter e^x. Vad heter du?", frågar e^x.
"d/dy", svarar differentialoperatorn.
Fast kul att C var med. Då fungerar skämtet på flera nivåer.Jag fattar, noll.