Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nä, kontraktet säger att han slipper göra rent cykeln själv om han vinner. Det är därför han vinner så ofta.Bra diskussionsunderlag för tubelesstråden ändå. Undrar om han är tvungen att tvätta bort guckan själv :)
Vill man ha bra kartor så kan man gå till officiella siten och välja valfri etapp, klicka hem etappen till Strava ("Send to device" så hamnar den under egna rutter i strava) så får man den i bra format som kan hanteras på olika trevliga sätt och vis i strava-gränssnittet.Här finns de bästa kartorna, om man gillar sånt... I år måste man tydligen ha ett konto för att se etapperna.
Lite skönt att veta att man kan kolla sista 5-10 kilometrarna och inte oroa sig för action tidigare under etappen.Kan dom inte bara slopa sådana här dötråkiga platta etapper ? Alla borde vara minst som #1 & #2 !
Såg ju risigt ut länge, men Pogi-hybrisen fixade till dagens tips också. En 46:e plats blev det till slut.Dagens gissning: Pogi gör årssämsta idag.
Han har tolv starter hittills i år och har på dessa varit
- 1:a sju gånger
- 2:a en gång
- 3:a två gånger
- 25:a en gång
- 31:a en gång
Fast det var ju en stund det var lite kalabalik och Juan P och någon till med hygglig GC-kapacitet var dryga halvminuten efter huvudgruppen.Lite skönt att veta att man kan kolla sista 5-10 kilometrarna och inte oroa sig för action tidigare under etappen.
Grand tour spurter är toppen tycker jag! Stora vinster och ofta de bästa mot varandra.
Fast han fick ju betala när mannen med rosa tröja fick lite för mkt feeling.Rolig smygare av Honore
Åskådarna fick sitt och det är också viktigt.Fast han fick ju betala när mannen med rosa tröja fick lite för mkt feeling.
Syftar du på dansken eller Pogi?Åskådarna fick sitt och det är också viktigt.
Först och främst dansken, som drog en smygare. Gillade det rycket i alla fall.Syftar du på dansken eller Pogi?
Han hade behövt en lagkamrat som distraherade Pogi en stund i så fall. Nu hann ju Honoré inte så mkt mer än passera tätgubben förrän han hade på Pogi på hjul.Först och främst dansken, som drog en smygare. Gillade det rycket i alla fall.
Såg en intervju med Thomas. Han var på repet när Pogi drog. Hade inget pulver kvar och hade eg inte tänkt hamna längst fram med Pogi överhuvudtaget. Ville bara ligga i spets på slutet av säkerhetsskäl. Typ.Tror Thomas ångrade sig lite några gånger. Det såg slitsamt ut att stänga luckan när Pogacar drog på.
För att inte ha nåt/mycket pulver kvar stretade han på rätt bra (och det syntes)! Han gjorde det mycket bra.Såg en intervju med Thomas. Han var på repet när Pogi drog. Hade inget pulver kvar och hade eg inte tänkt hamna längst fram med Pogi överhuvudtaget. Ville bara ligga i spets på slutet av säkerhetsskäl. Typ.
Här är det väl på sin plats att lägga in Pogačar svar på Instagram. Sköna snubbar.
Har Pogi Frida som rådgivare?Här är det väl på sin plats att lägga in Pogačar svar på Instagram. Sköna snubbar.
Pogi attackerade ju faktiskt inte igår. Jag tror bara han är ett rovdjur och när han såg Honoré sticka i backen så KAN han inte hänga på.Gårdagens avslutning:
Visa bilaga 697580
Dagens avslutning:
Visa bilaga 697581
Frågan är, kan Pogi hålla sig från att attackera i backen? Borde ju nästan vara lättare att hålla undan idag med tanke på att backen slutar aningen närmare målet och att det ju till skillnad från igår är en del utför in till mål.
Mitt tips för dagen blir: etappseger för Milan.
"... KAN han inte hänga på"? Var väl precis det han gjorde, d.v.s. hängde på? Ska man gissa att det saknas ett "låta bli att"?Pogi attackerade ju faktiskt inte igår. Jag tror bara han är ett rovdjur och när han såg Honoré sticka i backen så KAN han inte hänga på.
Jag tycker dock att Ganna eller någon annan borde kunna dundra upp för backen och gå solo i mål.
Dags att vakna nu Pogi! Etappen har börjat.Här är det väl på sin plats att lägga in Pogačar svar på Instagram. Sköna snubbar.
Ganna tar dig på orden och börjar redan nu ladda för backen.Pogi attackerade ju faktiskt inte igår. Jag tror bara han är ett rovdjur och när han såg Honoré sticka i backen så KAN han inte hänga på.
Jag tycker dock att Ganna eller någon annan borde kunna dundra upp för backen och gå solo i mål.
Bra tippat!Mitt tips för dagen blir: etappseger för Milan.
”Kan han inte inte hänga på” var det jag tänkte skriva."... KAN han inte hänga på"? Var väl precis det han gjorde, d.v.s. hängde på? Ska man gissa att det saknas ett "låta bli att"?
F.ö. skrev jag inte att Pogi attackerade igår. Jag spekulerade kring attack idag och jämförde möjligheterna att hålla undan (från klungan) idag kontra igår.
Tre tips som gått in tre dagar på raken. Tror det är bäst jag lägger av med tippandet nu innan jag drabbas av hybris.Bra tippat!
För övrigt svårt att vinna om man inte(orkar) trampa hela vägen över mållinjen.