Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet bara att denna kan användas till kultur.Vet inte om det här är kul-text eller kul-bild, men det måste väl räknas som pappaskämt oavsett?
![]()
Då kanske den passar här?Jag vet bara att denna kan användas till kultur.
En annan intressant föreläsning av kassören vore kanske:Habegär är något bönder brukar ha.
I vår förening, med ny högkompetent kassör, behövs alltid nya föreläsare. Jag föreslog att hon skulle hålla en om "Upplupna kostnader förr och nu".
Eller pysselkvällar på temat ”klipp och klistra”.En annan intressant föreläsning av kassören vore kanske:
"Borttappade kvitton förr och nu".
Du menar en föreläsning av landshövdingar m fl:Eller pysselkvällar på temat ”klipp och klistra”.
Den funkar bra i Skåne där jag håller till.?Pappor emellan? Papporsarbete?
Inget skämt. Det är blodigt allvar!Är det ett pappaskämt att jag numera ser ut som min far på campingsemester för 50 år sen?
You either die young or live long enough to become your parents.,Är det ett pappaskämt att jag numera ser ut som min far på campingsemester för 50 år sen?
T'is trueYou either die young or live long enough to become your parents.,
Ett skämt helt i min "smak"!
Äsch, du kilgissa bara.Här om dagen togs ämnet kilskrift upp under middagskonversationen varpå frågan om vilket folk som skapat detta gamla skriftsystem kom upp.
Utan minsta tvekan svarade jag att det var Chilenarna
Så mycket älsk på denna!!! //Mange