Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Såg på instagram att det byggts hoj nu! Du får återkomma med intryck när du fått rulla lite :)

Visa bilaga 706814Visa bilaga 706815Visa bilaga 706816Visa bilaga 706817
Ja, det har byggts hoj! Jag fick vara prao hos ATR förra helgen och hjälpa till att bygga ihop den. Riktigt kul och lärorikt. Jag har fortfarande inte rullat så långt, den går två mil om dagen mellan söderort och innerstad, sakta mak. I början var jag rätt tveksam till vad fan jag gjort, men nu börjar jag vänja mig vid navväxlarna och har fått lite ordning på sadelvinkel och reglage.
Intryck och funderingar hittills:
Den är kort som fan vilket gör att den känns pigg, men med stänkor på så är det lätt att slå i tårna, t ex vid trackstand som jag inte är superstabil på. Det är förhoppningsvis en vanesak.
Ramen är sjukt snygg. Lack och loggor är 100%.
Den är (än så länge) helt ljudlös, vilket var en viktig punkt för mig.
Det är konstigt att inte trampa vid växling, men har såklart vissa fördelar och även detta en vanesak. Navväxeln är ju rätt tung. Kanske kommer jag bygga ett extra SS-hjul, får se hur det blir.
Jävligt najs med dynamonav fram, det märks inte alls.
Slicks (Panaracer Ribmo) rullar bra men ger inget vidare grepp vid hård inbromsning, höll på att klippa en tjej igår som tvärnitade framför mig.
Nu har jag fått på en korg, tycker det är ett måste vid pendling. Kommer nog komplettera med en sadelväska för att kunna ha tunga grejer baki. Utvärderar cockpit. Inte omöjligt att jag byter till lite bredare styre, kanske nåt sånt med flera handpositioner. Kanske lite lägre styrstam, då kommer jag behöva kapa korgen i höjdled.
Har skojat till det och köpt ett Scout-larm och beställt Hexlox till hjul och sadel för att slippa oroa mig för dessa.
Anywho, grym hoj än så länge, hoppas att jag kan säga detsamma om både ett och tio år.
Svårt att recensera innan nån snor hojen. Så mkt kan jag säga att både förpackning, hårdvara och mjukvara känns smart och bra. Larmet är känsligt att trigga men inte så sjukt högljutt. Tyvärr är ju bluetoothavstånd väldigt kort, så inte så sannolikt att jag får notis till mobilen om jag t ex sitter inne på en restaurang. Find my-funktionen verkar funka fint.Grymt snyggt byggt! Ser ut som en dröm till pendelhoj!
Skriv gärna en rad om hur du upplever Scout. Lurar på ett sådant larm till min Omnium med flak - när de behagar släppa en Android-version.
Det ser ju lite wack ut, men just nu känns den rätt. Har jag den så att nosen är mer horisontell så ville röven glida framåt. Ska testa ett par varv till för det ser ju inte helt hundra ut.Snygg hoj! Är dirtjumpersadelvinkeln det du kom fram till var bäst?
Tjaa, hur upplevs den.. har inte tänkt så mkt på om det känns annorlunda med last. Redan frontracket och korgen väger ju lite, så har aldrig testat den helt naken så att säga. Dessutom kör jag bara till jobbet nu och i stadstrafik är det svårt att känna efter så noga. Jag kanske återkommer när jag varit ute på tur och provat lite mer.Fint bygge! Hur upplevs den i framänden och styrningen. 75grad HTA är ju lite utanför normen. Tycks ha ca 45mm trail vilket borde ge en kvick känsla. Kanske skön med lite last fram?