Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Utklädd? Ser tyvärr ut så =(Var det weldion som stod strax innan Col de Manse utklädd till en fläskkotlett?
Varför var det ingen Intervju med Carapaz i Onsdags ?
Nej han skrattade inte. Se nog bara ut som det. Han brukar se ut så där när han är koncentrerad.Kul avslutning. Varför skrattade Lottokillen innan spurten tro?
Blev de polare under flykten eller var de polare sedan innan?
Kul att de höll undan hur som.
Såg den på Le Tour sida på fejan, men Eurosport/Discovery + hade inte med den i sändningen..
Satelliter säkert, kan vara Kelderman vid botten av Isola och Jorgenson en bit upp, eller vice versa. Högt tempo hela vägen och hoppas. Eller satsa på att brygga över eller nåt.Är det en taktik från TVL att ha de två bästa (?) hjälpryttarna till JV i utbrytningen (som satellitryttare)? Ska JV orka gå loss och brygga eller ät det för att hålla dem färskare till sista stigningen ? Eller satsar de på en etappvinst som plåster på såret ? Kommer Remco få en arm chair ride med TP för att kunna attackera JV om andraplatsen ?
Härlig gulaschcykling!
Du snodde min tanke , det som kan förstöra det här att det kommer fram att han är preppad ?Har Pogi bästa doktorn? Börjar undra..
Äkta. Ledde med 20 poäng efter Bonnete och det var bara 10 på Isola2000.Får Carapaz köra som äkta eller falsk prickig korv imorgon ?
Idel världsnamn som Pogi helt sopar banan med. I en klass flr sig!Du snodde min tanke , det som kan förstöra det här att det kommer fram att han är preppad ?
Ja, man undrar var de var de senaste två åren. Pogacar har ju varit en enorm talang från unga år och är väl den bästa och mest kompletta cyklist vi sett sedan Merckx dagar. Om man nu ska misstänka saker kan jag tycka att de som kommer upp som gubben i lådan senare i sina karriärer helt utan ungdomsmeriter är betydligt mer misstänkta!Alla konspirationsteoritiker och idioter som hittar på att månen är gjord av grön ost kan väl starta en egen tråd om det ? Istället för att förstöra här.
Äntligen är touren kul att titta på igen!
Man skulle kunna tro att det inte går att cykla ute, såna här frustrationsutbrott brukar väl mest komma på vinterhalvåret....Ni som ägnar er åt sådant borde tänka igen och hålla käften. Idioter !...
FredagskvällMan skulle kunna tro att det inte går att cykla ute, såna här frustrationsutbrott brukar väl mest komma på vinterhalvåret.
?
Kul att titta på oavsett tycker jag.Det tycker nog bara dom som hejar på Pogacar. Bara en bergsetapp det varit någon form av nerv o fajt på, tristaste touren jag kan minnas.
Stark cykelåkning men när det är så här ojämnt saknas ju hela spektrat av taktik, attacker o nerv. Blir mer som en och en tempolopp uppför bergen varenda gång o det tycker inte jag är så kul att titta på men smaken är väl olika.Kul att titta på oavsett tycker jag.
Det är ju riktigt bra cykelåkning vi får se.